"Liefdestopics"-beleid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 08:22

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Topicstarter
Hola! Zit net bij mn broertje ff GoT te checken, en ik zie dat het volgende topic gesloten is: Liefdesprobleem :'(
Het betreft een "ik heb een probleem in de liefde, ben derhalve verdrietig en wil graag feedback/troost/tips van jullie"-topic.
Nu heb ik normaal gesproken een redelijk broertje dood aan dit soort topics, en het feit dat het gesloten word vind ik absoluut niet erg. Echter, ik zie vaak genoeg van dit soort topics voorbij komen die niet worden gesloten. (voorbeeldje: Help,we zijn verliefd, maar de relatie werkt niet goed en ik denk dat ik zonder problemen nog tientallen topics uit een recent verleden kan ophoesten) Dit lijkt mij derhalve niet echt consequent, en ik vind dat wanneer je om bepaalde redenen topics sluit (de reden: hier is op FoK ook een forum voor), dat je dit wel consequent moet toepassen. Wat is nu precies de richtlijn voor het sluiten van dit soort topics? of is het meer natte vinger werk?

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Waarom mijne wel dicht, en de zijne niet!??
Op dit soort redenaties gaan we niet in. Dan is dat andere topic of in overleg met een mod geplaatst, is dat tijdens een andere policy geplaatst, is er toch wat anders aan of is het gewoon niet gezien. Als zo'n topic recent is, staat het je vrij om het in de mod van het forum te attenderen op dat topic in ''.
forum 26''.
zie de faq dus.... bovenste sticky in LA

offtopic:
ik was uitgespeeld, heb verloren :'(

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<
Waarom mijne wel dicht, en de zijne niet!??
Op dit soort redenaties gaan we niet in. Dan is dat andere topic of in overleg met een mod geplaatst, is dat tijdens een andere policy geplaatst, is er toch wat anders aan of is het gewoon niet gezien. Als zo'n topic recent is, staat het je vrij om het in de mod van het forum te attenderen op dat topic in 'SM'.
Is idd meer natte vinger werk ;).
offtopic:
Mede-hooligan, jij moet aan het spelen zijn :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

het is modwerk, natte vingerwerk is wat minderwaardig, maar we kijken een beetje naar de opening discussie en weet ik wat.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 08:22

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Topicstarter
Och, het maakt me verder niet zoveel uit ofzo dat dat topic dicht is, maar het zou mooi zijn wanneer gewoon al dat soort rotzooi dicht gegooid wordt en doorverwezen wordt naar het FoK-forum, dan wordt het hier misschien ook nog es leuk ;)

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Tsjipmanz schreef op 18 November 2002 @ 23:05:
Och, het maakt me verder niet zoveel uit ofzo dat dat topic dicht is, maar het zou mooi zijn wanneer gewoon al dat soort rotzooi dicht gegooid wordt en doorverwezen wordt naar het FoK-forum, dan wordt het hier misschien ook nog es leuk ;)
Je hoeft er natuurlijk niet op te klikken. Ik kan me af en toe best wel voorstellen dat er mensen zijn die zo'n topic openen omdat ze op GoT meer vertrouwd zijn met hun mede-tweakers :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah zolang wij het een beetje 'met mate' houden, moet het toch wel te doen zijn?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, ik heb vandaag geen/weinig tijd gehad, zodoende heb ik die draad ook nog niet kunnen bekijken (staat al wel in SM). Dit is een onderwerp wat ik nog niet vaak voorbij heb zien komen en daar let ik ook wel op. Overigens vind ik het ook lomp om alles maar dicht te knallen, onder het mom van: simpel liefdesprobleem, want ik kan moeilijk voor hem gaan bepalen wat simpel is en wat niet.

Het is een beetje per thread beoordelen en deze laat ik nu wel open. Als er geen interesse is zakt hij wel af (hij's al aardig op weg :P) en zowel, dan heeft de topicstarter er misschien nog wat aan...

Zoals gezegd, er wordt door ons geprobeerd om het ook een beetje met mate te houden, lijkt me de gulden middenweg ;)
Pagina: 1