Toon posts:

[Win98] eigenschappen van bestand *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Af en toe download ik wel eens een bestandje, maar weet na spelen en diverse herstelacties vaak niet meer wat dat progje(zip) ook al weer deed. Dit in naam verwerken is niet altijd geheel duidelijk. Is het mogelijk om aan het progje bv onder re-klik: eigenschappen: een kleine knowhow toe te voegen?
Jonnie

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:26
eigenschappen -> samenvatting?

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
Met name stap drie (ook de overige trouwens :o): Welk OS gaat het om. In Windows Operated Systems zien we graag je OS in de topictitel.

Verder zou ik zo niet weten of die mogelijk is. Misschien is iemand hier zo getalenteerd om het te maken :P.
OnTracK schreef op 18 november 2002 @ 22:35:
eigenschappen -> samenvatting?
Dat is per bestand, niet bestandstype :).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het gaat toch ook om per bestand?

Noem me trouwens simpel, maar waarom niet gewoon een readme.txt toevoegen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

F_J_K schreef op 18 november 2002 @ 22:43:
Het gaat toch ook om per bestand?
OK, dan heb ik het verkeerd begrepen :o. Ik dacht dat het ging om een zip-bestandje (in het algemeen), maar ik denk dat ik er vanavond maar weer op tijd inga :Y).

Dan is idd de oplossing van OnTrack een goede :).

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mhaow .. gewoon duidelijke naam geven ?

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
ter aanvulling vraag: windows 98se, maar welk syst. doet er niet zo toe. Bij sommige uitgepakte bestanden heb je bij eigenschappen versie etc. Daar kun je dan wat gegevens bijtypen. Maar bij gezipte bestanden heb je dat niet. Een readme filetje eraan hangen lijkt me wel wat, maarrr hoe? Ik ben redelijk nitwit, maar vind sommige diagnoseprogjes, of aanvullende progjes wel handig. Downloads staan ingepakt op lokale schijf. Daarnaast upgrades of afsluitprobl bestandjes staan op nr. Welke moest ik nou ook al weer als eerste install. En welke voor w98 en welke voor 98se. Snappen jullie?
Jonnie
Pagina: 1