Toon posts:

[Word2000] Menu en werkbalken foetsie!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet wat ik gedaan heb, maar ik heb in Word 2000 geen menubalk en geen werkbalken meer. Je ziet alleen nog de titelbalk, daaronder het werkblad en daaronder de statusbalk. Ik kan dus helemaal niets meer met het programma.

Zelfs na een volledige deinstallatie en installatie van Office 2000, heb ik hetzelfde probleem! Kan iemand me misschien helpen???

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Linksbovenin de hoek eenmaal klikken, dan maximaliseren.

Vervolgens zie je je Menubalk (met de menuopties) weer als het goed is. Als ik die weg probeer te klikken word mijn actieve venster namelijk afgesloten.

Als je hem daarna nog niet weg hebt gekregen druk je op F1 en zoek je op werkbalk weergeven, dan kom je bij een hyperlink naar de opties. Dat had je zelf ook wel kunnen verzinnen volgens mij...

Dividend for Starters

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Probeer anders eens het volgende:
  • Ga naar Start, Uitvoeren
  • Typ daar: "C:\Program Files\Microsoft Office\Office\Winword.exe" /a
    (inclusief de aanhalingstekens)
Nu start Word op, maar met een standaard Normal.dot template. Ik heb het probleem een keer eerder gehad bij iemand, en toen loste ik het zo op geloof ik. Misschien was het wel /s als switch, dat kun je ook nog proberen als dit niet werkt.

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Remy schreef op 18 November 2002 @ 22:31:
Probeer anders eens het volgende:
  • Ga naar Start, Uitvoeren
  • Typ daar: "C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\Winword.exe" /a
    (inclusief de aanhalingstekens)
Nu start Word op, maar met een standaard Normal.dot template. Ik heb het probleem een keer eerder gehad bij iemand, en toen loste ik het zo op geloof ik. Misschien was het wel /s als switch, dat kun je ook nog proberen als dit niet werkt.
Als je van die Office, Office10 zou willen maken, dan werkt het bij mij. Heb het even getest voor topicstarter. Snap alleen niet hoe hij hem weg heeft gekregen :o

"C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\Winword.exe" /a dus

Dividend for Starters

Verwijderd

Topicstarter
Het laatste heeft inderdaad gewerkt! Geweldig bedankt!!!!!

Verwijderd

Errug late reactie hierop, maar misschien heeft de rest er nog wat aan...

Bovengenoemde regel kun je niet in je pifbestanden kwijt. Mooiere oplossing is om gewoon de normal.dot van een andere user te gebruiken mits je die hebt...!

Deze moet staan/ staat in C:\Documents and Settings\<USER\Application Data\Microsoft\Sjablonen

Kheb XP Pro overigens...
Pagina: 1