Toon posts:

sony clie sj-30 case in nederland??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus de sony clie sj-30 en ben op zoek naar een case of zoiets. mag van leer of metaal of wat dan ook zijn. als hij maar goed beschermt. alleen kan ik die niet vinden in nederland. heb van alles geprobeerd. kan iemand mij misschien helpen?? weet dus iemand een adres in nederland waar je cases voor dit type kan bestellen??

Verwijderd

Topicstarter
he lokks. shoots. scores. nice kickje!!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-03 15:56

Korakal

Up up up!

Verwijderd

ik heb het idee dat we nog een beetje geduld moeten hebben voordat we een beetje keus hebben.
Ik zou graag een metal case hebben voor sl10 maar hier heb ik ook nog niets voor kunnen vinden :(

Verwijderd

niet in nederland maar wel bij de buren gevonden

https://ssl.kundenserver....4355ba9fae530b2d4b0177f00

• kimjansen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:26

kimjansen

Nu ff niks...

Zover ik kan zien pas in december leverbaar. Ik zit zelf te twijfelen tussen de aanschaf, tijdens de HCC, van een Palm M515 of een Sony SJ30. Een voorwaarde voor mij is dat er een hardcase voor handen is. Ik vind die Sony er niet echt superstevig uitzien en de Palm heeft een metalen behuizing. Heeft die Sony ook een glazen scherm? En, is het een heel erg grote vooruitgang naar 320 bij 320 pixels? Ik ben al bezig met emulators voor de Palms (dmv .ROM files) maar heb nog geen ROM's van de Clie gevonden om het verschil te zien...

Speed kills, but beauty lives forever...

• Korakal

Korakal

Up up up!

kimjansen schreef op 21 November 2002 @ 21:35:
Zover ik kan zien pas in december leverbaar. Ik zit zelf te twijfelen tussen de aanschaf, tijdens de HCC, van een Palm M515 of een Sony SJ30. Een voorwaarde voor mij is dat er een hardcase voor handen is.
Ik zou dat ZEKER niet als enige reden aanvoeren...
Ik vind die Sony er niet echt superstevig uitzien en de Palm heeft een metalen behuizing. Heeft die Sony ook een glazen scherm?
Kunstof scherm, net zoals de Palm :Y)
En, is het een heel erg grote vooruitgang naar 320 bij 320 pixels?
JA!! Ik kan echt iedereen afraden om bij keuze tussen 160 of 320 voor 160 te kiezen...
Ik ben al bezig met emulators voor de Palms (dmv .ROM files) maar heb nog geen ROM's van de Clie gevonden om het verschil te zien...
http://www.sony.com/clie/developers
daar staat 'ie op... kreeg er vandeweek een mailing over :)

• kimjansen

kimjansen

Nu ff niks...

[quote]Korakal schreef op 21 November 2002 @ 21:43:
[...]
Ik zou dat ZEKER niet als enige reden aanvoeren...
[...]

Nee dat begrijp ik maar ik vind die Palm toch wel wat steviger zeg maar.

[...]
Kunstof scherm, net zoals de Palm :Y)
[...]

Palm M515 heeft toch weldegelijk een glazen scherm?! Maarjah dat is niet ZO belangrijk voor me...

[...]
JA!! Ik kan echt iedereen afraden om bij keuze tussen 160 of 320 voor 160 te kiezen...
[...]

Het leek me ook wel, maar ik hoor niet altijd beste dingen over service van Sony, dus het is ook een beetje een gevoelskwestie, al zou ik persoonlijk wel voor een Sony durven te gaan. Het is alleen dat ik (hoe ik het lees in de reviews) een beetje argwaan heb over het wit dat blauw is en de schaduwvlekken op het scherm, Palm heeft echt witte kleuren. Jammergenoeg kan ik nergens een vergelijking tussen de M515 en de SJ30 vinden.

En ook bedankt voor de link :P ik ga ff lekker Sony-en...

PS Ik merk dat iedereen die die SJ30 heeft er erg over te spreken is, maar in hoeverre is dat objectief? Sony fans willen Sony lijkt mij voortrekken, of heb ik het nu mis ;)

• Korakal

Korakal

Up up up!

Hmmmm ik heb zelf hiervoor een Palm M505 gehad, en ik had 'm bijna ingeruild voor een M515... toevallig kwam diezelfde dag de Clié T625 binnen, en ik was gelijk om. Ik heb er ook geen seconde spijt van gehad!
De T625 is trouwens itt de SJ30 wel van aluminium... Ik heb een paar keer een SJ30 moeten 'configureren', maar ook dat vind ik een erg fijn apparaat!

• kimjansen

kimjansen

Nu ff niks...

Na een aantal positieve reacties hier op GoT en www.palmclub.nl over de SJ30, heb ik er zelf ook een gekocht. En ik moet zeggen, bedankt dat jullie me overgehaald hebben wat een superding :P ... Maar omdat ik zoals ik hier al zei ook een hardcase wil ben ik ook aan het zoeken geslagen. Iets gevonden in Engeland met 2,5 pond verzendkosten http://www.proporta.com/detail.asp?id=372 is dezelfde als in die uit een paar post hoger in Duitsland...

Er moet toch wel een keer een aantal meer cases komen neem ik aan :'(

• Korakal

Korakal

Up up up!

kimjansen schreef op 27 November 2002 @ 15:11:
Na een aantal positieve reacties hier op GoT en www.palmclub.nl over de SJ30, heb ik er zelf ook een gekocht. En ik moet zeggen, bedankt dat jullie me overgehaald hebben wat een superding :P ... Maar omdat ik zoals ik hier al zei ook een hardcase wil ben ik ook aan het zoeken geslagen. Iets gevonden in Engeland met 2,5 pond verzendkosten http://www.proporta.com/detail.asp?id=372 is dezelfde als in die uit een paar post hoger in Duitsland...

Er moet toch wel een keer een aantal meer cases komen neem ik aan :'(
Hmmm die proporta cases lijken echt SPREKEND op die van Innopocket... misschien zijn ze wel hetzelfde :)

http://www.innopocket.com...oduct.php?ID=47&name=Sony

Ik heb zelf mijn case rechtstreeks via Innopocket besteld, en vorige week een setje nieuwe stylussen via Proporta. Met beide bedrijven dus ervaring.
Het viel mij op dat Proporta heel erg snel levert (met 5 dagen had ik mijn bestelling in huis), nog iets sneller dan Innopocket (ca 2 weken).
Trouwens; ik zou deze case gewoon nemen. Mijn Innopocket T625 case is echt perfect!! Waarom verder zoeken?

Verwijderd

Is er een mogelijkeid er dan meer in te kopen?

Ik ben ook op zoek naar een Hardcase en nog iemand ben ik tegengekomen die er eentje nodig heeft.

En aangezien ik geen creditcard heb is het nogal lastig bestellen.

Ik heb een SL10 btw

• kimjansen

kimjansen

Nu ff niks...

Ze zijn inderdaad van Innopocket...Hier heb ik nog een andere gevonden die ook voor de SL10 geschikt is http://www.dsi-usa.com/pda/holster/slsjsonycase.htm zelfde prijsklasse ongeveer EN een aan de bovenkant openslaande case wat mijn voorkeur eigenlijk heeft.

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:52

Zak

Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 18:25:
Ik ben ook op zoek naar een Hardcase en nog iemand ben ik tegengekomen die er eentje nodig heeft.
Ik heb een SL10 btw
:)

Verwijderd

http://www.palmhouse.de/pd1992443503.htm

Duitse winkel, je moet er vooraf betalen.

En hij kost EUR 36,68

Verzendkosten :( :

UPS - United Parcel Service Standardtarif EUR 17,00

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 15:38 ]

Verwijderd

Ik maak dan gelijk maar van de mogelijkheid gebruik om het hier te vragen: zijn er al hardcases voor de Palm Tungsten-T te krijgen? Heeft er iemand ervaring met die dingen, en dan met name hoe het uitschuiven van het onderste gedeelte werkt als je zo'n hardcase gebruikt?
(Lijkt me nogal zinloos om hier een nieuw topic voor te openen, als deze er al is).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 17:06:
Ik maak dan gelijk maar van de mogelijkheid gebruik om het hier te vragen: zijn er al hardcases voor de Palm Tungsten-T te krijgen? Heeft er iemand ervaring met die dingen, en dan met name hoe het uitschuiven van het onderste gedeelte werkt als je zo'n hardcase gebruikt?
(Lijkt me nogal zinloos om hier een nieuw topic voor te openen, als deze er al is).
http://www.palmhouse.de/pd2063086596.htm

Ik ben alleen bang dat je je Palm uit de case moet halen om hem knap te kunnen gebruiken.

Verwijderd

Ik heb ook een Sony Clie SJ30. Twee dagen geleden heb ik bij Sonystyle (online) een leren etui, een cradle en een plastic beschermhoesje voor het beeldscherm besteld. Ik moest vooruit betalen, wanneer je voor 31 december besteld zijn er geen bezorgkosten (logisch want dat spul is superduur (in totaal €90 !!)).

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik het spul binnen heb. Vind het trouwens wel schraal van Sony dat er bij een apparaat van €389 geen cradle ingebrepen is. Ik zal niet klagen over het apparaat zelf, die werkt namelijk fantastisch!

• UnExPeCtAbLe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-12-2025
Ik denk dat het grootste verschil tussen de sony's en de palm's is dat sony is vaak mooier en een wat hoger gadget gehalte dan de palms, wegens meer intern geheugen, voor progjes, en dat de palms wat meer agenda, telefoon nummer (extern geheugen) waar het dus voor bedoeld is, en sony meer gameboy vervanger, completer, maar iig, ik heb ook een sj30, bevalt prima, het enige is dat de alarm functie niet echt relevant is, omdat ik er niet wakker van word, maar voor de rest alleen maar lof! :p

Verwijderd

ff een schopje

www.xaxashop.nl heeft nu Sony SL10/SJ30 hard cases alleen kosten ze 60 Euro :{

Bij Brando kost een echt Innopocket maar 26 Dollar dat scheelt behoorlijk en zeker met de huidige koers.

http://shop.brando.com.hk/inpkcliesjmetalcase.php

En bij Brando hebben ze hele goeie screenprotectors.

Maarja dan moet je wel weer een Creditcard hebben. :(

Misschien iemand met een Creditcard die een inkoop actie wil houden? :*

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 17:42 . Reden: Typo |:( ]

• Tsuranim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:27

Tsuranim

There is only one

Die inkoop actie is wel een goed idee. Ik heb zelf echter geen credit card.
Pagina: 1