Ik heb sinds 1.5 week een nieuw systeem. IN eerste instantie liep alles perfect, maar na een paar dagen viel m'n pc uit bij het ombouwen van AC3 audio naar MP3 of OGG. Het leek erop alsof de stekker eruit getrokken werd. De pc was uit, met uizondering van de LEDjes van m'n NIC en HDD. Opnieuw opstarten lukte niet totdat ik de voedingkabel loshaalde en opnieuw aansloot. Gisteren kwam ik erachter dat hetzelfde gebeurt als ik de "CPU multimedia benchmark" van Sisoft Sandra draai. M'n CPU wordt maximaal 52 graden en m'n systeem rond de 30. Bij video encoden is er niet aan de hand.
Ik hebinmiddels Alle nieuwste drivers geinstalleerd (cmedia, detonator, VIA 4 in1), mijn BIOS gereset, windows 2000 opnieuw geinstalleerd, windows XP geinstalleerd en alle onderdelen nog een keer aangedrukt. Maar helaas alles zonder succes.
AthlonXP 2100+, chaintech apogee 7VJL, 256 MB ddr333, PoV geforce 4 ti4200 2 maxtor HDD's en een 3com NIC. Mijn besturing systeem is windows 2000
Als iemand enig idee heeft wat er aan de hand is, zou diegene mij bijzonder blij kunnen maken.
Ik hebinmiddels Alle nieuwste drivers geinstalleerd (cmedia, detonator, VIA 4 in1), mijn BIOS gereset, windows 2000 opnieuw geinstalleerd, windows XP geinstalleerd en alle onderdelen nog een keer aangedrukt. Maar helaas alles zonder succes.
AthlonXP 2100+, chaintech apogee 7VJL, 256 MB ddr333, PoV geforce 4 ti4200 2 maxtor HDD's en een 3com NIC. Mijn besturing systeem is windows 2000
Als iemand enig idee heeft wat er aan de hand is, zou diegene mij bijzonder blij kunnen maken.