30x Denim G-G 410 Wp & Enphase IQ8M OW / Nissan Leaf ZE1 40kWh / Wallbox Quasar [V2G] / Easee Home / Itho Daalderop Amber 95 / Atlantic Explorer v4 270L [ook als alternatieve airco!]
[ Voor 0% gewijzigd door M v Akkeren op 18-11-2002 21:39 . Reden: damn.. ik gebruik weer overmatig veel smilies :( ]
We hebben gewoon schotjes (in doolhofvorm) gesoldeerd op een 3 mm onderplaat
30x Denim G-G 410 Wp & Enphase IQ8M OW / Nissan Leaf ZE1 40kWh / Wallbox Quasar [V2G] / Easee Home / Itho Daalderop Amber 95 / Atlantic Explorer v4 270L [ook als alternatieve airco!]
Niet van deze maar wel van een socket a blok die volgens dezelfde wijze is gemaaktVerwijderd schreef op 18 november 2002 @ 21:49:
Heb je ook plaatjes van voordat het deksel erop gemaakt is?
Verwijderd
waarmee heb je dat ding gelapped ?
nou jah kan ik je ook wel @ msn/icq vragen eik
Maar je moet hem wat beter afwerken, platen een beetj vijlen, veder polijsten.
Wat voor temps haal je dan?!Amd RuLuzzz schreef op 18 November 2002 @ 22:18:
Nice, maar het doet nog steeds onder voor mijn gefreesde blok![]()
Maar je moet hem wat beter afwerken, platen een beetj vijlen, veder polijsten.
misschien met opzetVerwijderd schreef op 18 November 2002 @ 22:55:
No offence, maar dit vind ik er eerlijk gezegd niet uitzien. Beetje scheef enzo
Verwijderd
Right, het gaat natuurlijk ook om looks alleen heVerwijderd schreef op 18 november 2002 @ 22:55:
No offence, maar dit vind ik er eerlijk gezegd niet uitzien. Beetje scheef enzo
En nee dat is niet de bedoeling maar dat maakt nix uit.
* M v Akkeren denkt daar exact hetzelfde overDe_Bastaard schreef op 18 November 2002 @ 23:39:
Ik vind em wel goed uitzien voor 'n echt home-made blok ... als je 'n MOOI blok wil dan koop je die tochof je laat em frezen en dan professioneel maken ofzo. dit ziet er best aardig uit voor 'n zelf gemaakt blok. nice job
Verwijderd
Geen dremel beschikbaar.. Maar dit is met een een of andere "brillo" gebeurd. Een schuursponsje van staalwol met sop er al in.. Werkt aardigDe_Bastaard schreef op 18 november 2002 @ 23:45:
Polijsten zou ik proberen met je dremel te doen, die tools ervoor krijg je denk ik bij de gamma wel, dan glimt ie mooi enzo
Goede tip voor anderen trouwens....
Verwijderd
nee hijs wel mooi, neeeeee dat is ie niet jij bent neptweakert.
ghees ga je opoe pesten ofzo.
ik bedoel: iedereen zit hier maar te posten, in de zin van "mooi gemaakt"
en als dan iemand post "hij ziet er niet echt geweldig uit", dan is dat meteen nep.
nou het ding vind ik er ook niet prachtig uitzien, maar tis wel leuk gedaan voor een met de hand gemaakt geval zonder freesmachine.
ik hoop dat iedereen er heel veel mee opschiet
Ik hoop niet dat je de bodem met die Brillo-sponsjes gedaan hebt... die moet je netjes lappen met schuurpapier (korrel 400 beginnen, korrel 1200 eindigen). En nat schuren, dat geeft een beter resultaat.Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 23:48:
[...]
Geen dremel beschikbaar.. Maar dit is met een een of andere "brillo" gebeurd. Een schuursponsje van staalwol met sop er al in.. Werkt aardig
Goede tip voor anderen trouwens....
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Toch niet.. We hebben al heel veel schuurpapiertjes geprobeerd.. Maar nog nooit zo'n mooi result gehad..Demoniac schreef op 19 november 2002 @ 11:44:
[...]
Ik hoop niet dat je de bodem met die Brillo-sponsjes gedaan hebt... die moet je netjes lappen met schuurpapier (korrel 400 beginnen, korrel 1200 eindigen). En nat schuren, dat geeft een beter resultaat.
Verwijderd
Ik vind looks zeker wel belangrijk. Maar buiten dat twijfel ik over de prestaties van het blokje. Het is iig wel heel wat dat hij het zelf probeert.Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 23:21:
[...]
Right, het gaat natuurlijk ook om looks alleen he
En nee dat is niet de bedoeling maar dat maakt nix uit.
Ik heb ook een custom waterblok. Mij hoor je er niet over dat ik hem zelf gemaakt heb oid. Het blok dat ik heb is een van de beste die je kunt krijgen en ziet er nog mooi uit ook. Meer hoef ik niet te weten.
Wat is er mis met je blok laten maken?
Ik geef mijn mening en als men daar niet tegen kan is dat niet mijn probleem. Ik vind niet alles "cool" en "1337" zoals sommigen hier. Daarbij geef ik mijn mening nog redelijk subtiel en met respect voor het werk van de TS. Ik had het ook heel anders kunnen zeggen.
Ik leg de lat gewoon iets hoger dan anderen
Edit:
Tja..wat zal ik hierop zeggen... Lees de forum regels nog eens een keer. Deze reply van jouw is wel een flame waard iig.SiNTeK schreef op 18 November 2002 @ 23:43:
Het is idd een _echt_ homemade blok niet lame enz. (laten frezen) en zelf zover mogelijk (met de middelen die we hadden) gepolijst.. Ook niet laten doen zoals sommige 'so-called' tweakers dat doen..
Als je niet wil dat er kritiek komt, dan moet je het niet posten ok?
Nog maar een edit dan:
Je hoort mij ook niet zeggen dat ik het beter kan. Alle respect voor je werk, echt! Ik koop liever een blok omdat ik weet dat, als ik het maak, er iets uitkomt waar ik niet tevreden mee ben.
zonder schotjes, en met peltiers haalde ik hele lage temps :athlon 800 @950 10 gr stressed
die van mij was ook niet netjes
verders mag ik het wel ,het echte tweakers werk.
btw, loodgieter of dakdekker zeker
ik zeg maar zo "zeg maar niks"
Oke, okee.. You're right..Tja..wat zal ik hierop zeggen... Lees de forum regels nog eens een keer. Deze reply van jouw is wel een flame waard iig.
Als je niet wil dat er kritiek komt, dan moet je het niet posten ok?
De prestaties van het blok zullen ruim voldoende zijn.. Het 462 Blokje van boven houdt een 1800+ @ 1760MHz toch mooi 32-35 (39 stressed) graden.. Ik twijfel dus niet over de prestaties..Ik vind looks zeker wel belangrijk. Maar buiten dat twijfel ik over de prestaties van het blokje. Het is iig wel heel wat dat hij het zelf probeert.
En irl. ziet het blokje er trouwens
Verwijderd
Maargoed, eerst maar even prestaties zien
Verwijderd
?
Chill, heb je dat blokje nog ergens liggen of zow? Ik wil ook waterkoeling, maar ik kan niet w88 tot ik een P4 heb op een ASUS P4GA8Xerikdeprik schreef op 19 November 2002 @ 17:01:
ik heb ooit een slot a home made (nou ja .aan de werkplaats)block gamaakt met koper
zonder schotjes, en met peltiers haalde ik hele lage temps :athlon 800 @950 10 gr stressed
die van mij was ook niet netjes
verders mag ik het wel ,het echte tweakers werk.
btw, loodgieter of dakdekker zeker
Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV