slopend geheugen?

Pagina: 1
Acties:

• mmax91
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-08-2020

mmax91

alles is moeilijk

Topicstarter
Vroeger :-) had ik in me pc een 128mb sdram 133 en een 64mb sdram 100 zitten die allebei op 133 liepen ( vraag me niet hoe ). Nadat me 64 mb dood is gegaan ( hoe zou dat nou komen >:) . had ik ook geheuge fouten met me 128 mb...
Nu heb ik een kingston 128 133 erbij gekocht, erin gezet + 128 133 van me pa min dat oude reepje 128mb...
PC aangezet... Start niet op blijft staan na bios.

Dus ik denk ojee geheuge is ook brak... de oude 128 van me pa eruit opnieuw opgstart... weer niets.

Ik heb nu alle mogelijkheden geprobeerd maar het lukt nog steeds niet.
het is dus gekomen nadat ik die Kingston ram enin heb gepropt.
Zou het door dat geheugen kunnen komen ???

Als het niet moeilijk is, dan zal het wel makkelijk zijn

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Het is niet echt lekker leesbaar, maar ja wat ik ervan begrijp is het mogelijk...

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08 17:35
Probeer het stuk voor stuk en zo moet je er dan wel achter komen welke "slecht" is.

Het is effe werk maar dan heb je ook wat ;)

PVOutput 11x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:19

Mentalist

[avdD]

[?]
Ikku tekst ni goet snappu :?
[/?]

Probeer dat nieuwe reepje geheugen dan eens in een andere pc. Als die machine opstart, draai daar dan memtest op zodat je zeker weet dat dat geheugen goed is.

Misschien heb je je mobo kapotgemaakt door je geheugen er te hard in te drukken? (heb ik eens voor elkaar gekregen :X)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
IK zou eerder zeggen dat je misschien dan een dimmslot hebt opgeblazen door verkeerde montage als ie echt niet meer wil doorstarten.

Probeer ze alle 2/3(dimmsloten en alle 2 de dimms appart ( 6 combi's dus).
Mocht het dan dus nog niet goed gaan reset je bios sowieso eigenlijk maar, gaat het dan nog niet goed ben ik kang dat je een keer een dimm hebt gemonteerd die niet helemaal lekker zat of was zeg maar(die kingston idd waarschijnlijk).