HCC dagen - TMF Meeting 2002: 'De' afspreekmomenten

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:59

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Zaterdag

10:00@stationstrefpunt
11:00@* botoo

* botoo 16:00@3e trefpunt: Tweakers.net stand (Hal 12)

Tussen 7D120 (Combi Blom/Haasdijk) en 7C120 (JVC Nederland) op de kaart precies op de Di van Combi Digiworld.
Afbeeldingslocatie: http://vervalt.jpg

verder is het nuttig om wat gsm nrs uit te wisselen, bij voorkeur via icq

De herkenmogelijkheden:
Let op schichtig loerende blikken van bleekneusjes met digicam :P

anders kan je ook onderstaand badge uitprinten naam op zetten en met een veiligheidsspeld in je buik prikken (dat is officieel veilig dus het doet maar ff pijn).
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~van.der.heyden/zooi/badge_02.jpg

Zelf prik ik deze op :)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~van.der.heyden/zooi/badge_01.jpg

ik zal zo wel wat actuelere badges uppen, maar dat zijn detailaanpassingen

* botoo

Na de hcc is het de bedoeling om nog wat te gaan eten/drinken, net als vorig jaar, maar dan iets meer drinken :+

* botoo
verdere afspraken kunnen ter plekke gemaakt worden, de pineuten in het rood of blauw komen we wel tegemoet @T.net stand.

Er zal wel weer een GoT pc online staan op de T.net stand, dus wel kunnen zelfs daarmee nog dingen afstemmen, maar daar openen we op de dag zelf wel een apart draadje voor.

[ Voor 12% gewijzigd door botoo op 22-11-2002 22:23 . Reden: update 11:00 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15443

* Anoniem: 15443 zal proberen @ 11:00 aanwezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Heel de TMF-crew (naar mijn weten) kan om 10 uur nog niet aanwezig zijn, maar 11 uur bij de X moet lukken (denk ik). Verder is 14:00 uur wel erg vroeg IMO, dat betekent dat de crew de laatste 3 uur van hun stand-werkzaamheden moet laten vallen. Wat ook kan is dat de andere TMF'erts alvast wat gaan drinken met zen allen en later de crew kidnappen :P

[edit] Netman-herkenning:
Of: T.net crew t-shirt
Of: http://crew.tweakers.net/~crew/Netman768/shirt.jpg
Of: Rood hawai (dat eiland, hoe je het ook schrijft) bloesje.

[ Voor 0% gewijzigd door Netman768 op 18-11-2002 20:41 . Reden: herkenning toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://members.chello.nl/~van.der.heyden/zooi/badge_02.jpg
Dat ga ik nog niet eens gebruiken want daar staat niks van /16 op :{ :P Wel een wreed t-shirt van * Robin :7

* Robin zal ook wel te herkennen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

geinig:) hee botoo, keb welles met jou gecst isset niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
zoals het erna uitziet kom ik samen met botoo naar de hcc,
Mijn herkenning: http://www.jvandijken.com/~jdijken/rugnummer op een shirtje gestreken, wel lichterlijk versleten... maargoed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
* Renegade is ook fan van Nettie's shirt :o :D

overigens is die laatste meettijd voor mij niet geschikt omdat ik dan nog op de tweakers.net stand sta te beunen :P
Later aansluiten is geen probleem

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
ik dacht dat we om 17:00 nog zouden meeten, of miss dat 17:30 beter is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
perfect toch... toch lekker patsen met je kleurtje... enkel moeten dan ook sommige mensen in het blauw gaan...

:> >:) :P :P :P 8)7 8)7 8)7 O-) O-) O-) O-) }) }) }) }) }) :*) :*) :*) :*) :*) :7 :D :D

[ Voor 0% gewijzigd door Teckna op 18-11-2002 21:08 . Reden: wat smileys toegevoegt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Teckna schreef op 18 November 2002 @ 21:02:
[...]

perfect toch... toch lekker patsen met je kleurtje... enkel moeten dan ook sommige mensen in het blauw gaan...

Even om misverstanden te voorkomen:
<Renegade> Renegade wil niet patsen, en zal ook gewoon dat ding in het zwart uitprinten, maar als geintje vond ik 'm niet onaardig :P
edit:
lastig dat ie scherpe haken als HTML ziet :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Teckna schreef op 18 november 2002 @ 21:02:
[...]

Ik heb het shirtje in het zwart (van Teckna gekregen, voor de mensen die het nog niet doorhadden), dus IMO mag rennie niet in het rood. :P

Neh, tis IMO leuker als iedereen 'in het zwart' zou zijn, we zijn toch allemaal gelijk enzo. Een van de momenten waarop je status nix uitmaakt is de meeting... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

* GiLeX zal er denk ik niet bij zijn :{ maar ach ik ben @ T.net stand wel te vinden :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
het was van mij ook meer bedoelt als een lolletje... niet om iemand op zijn + te trappen oid! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Laatst online: 07-07 09:33
Ik vind de genoemde tijden uitstekend. Ik denk btw dat het voor mij om 14.00 wel tijd is om vast ff te gaan zitten. Ik kom nog voor openings tijd met Netman aan en moet dan of zien toch naar binnen te komen of zien dat ik een uur buiten de hallen overleef :P. Daarna slenteren over de beurs opzoek naar iets dat ik toch niet ga kopen ;), ik neem aan dat ik het na 4 uur wel gehad heb. Ik weet niet hoe de andere modders van plan zijn zich te gaan vermaken tot na de HCC maar ik neem aan dat er wel meer mensen zijn die na de genoemde tijd van 14.00 uur hun koopwaren wel hebben.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Allochtoon schreef op 18 november 2002 @ 20:46:
geinig:) hee botoo, keb welles met jou gecst isset niet?
Ben me van geen kwaad bewust :+
als je het over Counterstrike hebt dan ben ik het zeker niet, CS ken ik alleen van naam :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
*kickje*

Ik wil toch nog ff doorbabbelen over die tijden, ik sta zelf nog steeds bij men voorstel dat de crew ietsjes later wordt op gehaald - als de TMF'erts al een tijdje hebben gebabbeld ofzo - of dat de afspreek-tijd gewoon wat later is. Een uurtje van te voren weg zal waarschijnlijk wel kunnen, 2 uur heel misschien maar 3 uur is toch wel erg 'steep' denk ik...

Magoed, ik weet ook niet hoe laat de rest van de modderts op de beurs aanwezig denkt te zijn? Ik weet iig dat Jimmy zo vroeg mogelijk wil meeten, maar what about de rest? :)

Fire away :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Netman867 schreef op 19 November 2002 @ 23:31:
*kickje*

Ik wil toch nog ff doorbabbelen over die tijden, ik sta zelf nog steeds bij men voorstel dat de crew ietsjes later wordt op gehaald - als de TMF'erts al een tijdje hebben gebabbeld ofzo - of dat de afspreek-tijd gewoon wat later is. Een uurtje van te voren weg zal waarschijnlijk wel kunnen, 2 uur heel misschien maar 3 uur is toch wel erg 'steep' denk ik...

Magoed, ik weet ook niet hoe laat de rest van de modderts op de beurs aanwezig denkt te zijn? Ik weet iig dat Jimmy zo vroeg mogelijk wil meeten, maar what about de rest? :)

Fire away :P
wij hebben nu al een aantal tijden zoals ik het gelezen heb, 10:00 @ station 11:00 @ beurs op X en om 14:00 terwijl crew pas rond 17:00 klaar zijn.

ik raad aan om gewoon deze tijden te hanteren en botweg iedereen zelf te laten beslissen waneer ze nu precies komen, en om nog een extra timeinput te zetten op 17:00/17:15 bv bij de ingang van HCC zodat te laat komers vanzelf kunnen joinen en de mensen die besluiten pas om 14:00 aanwezig te zijn. zo geef je iedereen de keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Teckna schreef op 19 november 2002 @ 23:37:
[...]

wij hebben nu al een aantal tijden zoals ik het gelezen heb, 10:00 @ station 11:00 @ beurs op X en om 14:00 terwijl crew pas rond 17:00 klaar zijn.

ik raad aan om gewoon deze tijden te hanteren en botweg iedereen zelf te laten beslissen waneer ze nu precies komen, en om nog een extra timeinput te zetten op 17:00/17:15 bv bij de ingang van HCC zodat te laat komers vanzelf kunnen joinen en de mensen die besluiten pas om 14:00 aanwezig te zijn. zo geef je iedereen de keuze.
K, laat iemand dan een overzichtelijk schema van wanneer en waar, dan lukt het allemaal wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Netman867 schreef op 19 November 2002 @ 23:31:
Ik wil toch nog ff doorsabbelen over die tijden, ik sta zelf nog steeds bij men voorstel dat de crew ietsjes later wordt op gehaald - als de TMF'erts al een tijdje hebben gebabbeld ofzo
* botoo :
verdere afspraken kunnen ter plekke gemaakt worden, de pineuten in het rood of blauw komen we wel tegemoet @T.net stand.
We komen dus op de T.net stand langs Netmans, en daar spreken we af hoe laat we waar verzamelen voor de avonddienst :)
Ook prikken we de nodige berichten in op de GoT pc, dus we kunnen ons de ruimte gunnen om flexibel met de dag om te gaan zonder dat iemand de aansluiting mist.

* botoo offert zich op om als info spil te fungeren overdags.
neemt hangslot mee om Rennie zo nodig als vrijwilliger aan te wijzen

Ik heb nog van niemand gsm nrs. (via icq) mogen ontvangen, ook van degenen die ik al zou moeten hebben van vorig jaar wil ik graag een update of nieuw nr.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
* Renegade kun je rustig als vrijwilliger aanwijzen bo, daar heb je geen slot voor nodig :P

Heb je mijn nummer trouwens nog? Die is namelijk nog steeds hetzelfde :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Renegade schreef op 20 november 2002 @ 09:52:
* Renegade kun je rustig als vrijwilliger aanwijzen bo, daar heb je geen slot voor nodig :P
Een beetje moderator in het rood heeft toch minimaal 1 slotje bij zich he?
en ik heb andere plannen waarbij Renegade/vrijwilliger/bagagekarretje/opslag in de auto/etc. in dezelfde zin voorkomen. }>

Inmiddels ontvangen/gecontroleerd, de gsm nrs. van:
- Jaymz (hopelijk zonder typo's :P )
- Renegade

Als dank heb ik ze een genuine botoo's own nr. geretourneerd :Y)
Dus als er nog meer mensen zijn die zeggen van: w00t _/-\o_ dat wil ik ook wel :O dan weten ze hoe :)

praktisch puntje:
- nu ons aller Utrecht-gids Spice weer eens met z'n (*) in het buitenland zit, missen we een leidraad over waar we wat kunnen eten/drinken na de HCC.
iemand ideeen?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

sorry quote werkt niet
dus quote: praktisch puntje:
- nu ons aller Utrecht-gids Spice weer eens met z'n (*) in het buitenland zit, missen we een leidraad over waar we wat kunnen eten/drinken na de HCC.
iemand ideeen?

Cafe Belgie blijft mijn tip, is goed te lopen, te vinden dmv detelefoongids.nl en adres in routenet.nl gooien.
Parkeergarage Springhaver is vlakbij, anders kunnen jullie altijd nognaarde Bachant gaan.
Java-doctor wil eventueel wel een kaartje uploaden.

Groetjes vanuit Merida van Spice en (*) veel plezier op de HCC :)

ps dit zal voorlopig mijn laatste bijdrage van voor de HCC zijn.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Spice schreef op 20 november 2002 @ 19:33:
sorry quote werkt niet
dus quote: praktisch puntje:
iemand ideeen?

Cafe Belgie blijft mijn tip, is goed te lopen, te vinden dmv detelefoongids.nl en adres in routenet.nl gooien.
Parkeergarage Springhaver is vlakbij, anders kunnen jullie altijd nognaarde Bachant gaan.
Java-doctor wil eventueel wel een kaartje uploaden.

ps dit zal voorlopig mijn laatste bijdrage van voor de HCC zijn.
Mischien mogen jullie wel met de DPC meeting mee na de tijd :) Ik kom overdag wel even langsvliegen, denk 14.00u, of ik er om 11 uur al ben hangt af van de stiptheid van de ns. Ik ga 's avonds dus niet mee omdat ik dan een DPC meeting heb. Voor zover ik weet is mijn nummer public0650972155Graag even je nummer + nick sms'en als je me in je lijst zet (dat ik niet door vreemde nummers gebeld ga worden die dag enzo)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Spice gaf op 20 november wat nuttige info m.b.t. cafe Belgie:
Cafe Belgie zullen we onthouden, en pas je op dat je je (*) niet ( * botoo ) euh, verbrand? })

edit:

België
Oudegracht 196
3511NR Utrecht
030-2312666
Cafés

Afbeeldingslocatie: http://maps.esrinl.com/output/NL_VENTURA274016283740.png

[ Voor 0% gewijzigd door botoo op 21-11-2002 01:30 . Reden: Belgie gevonden :+ ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Anoniem: 14842

Ik ben er om elf uur, als ik een parkeerplaats kan vinden :P

Is er trouwens nog 1 iemand die ik onderweg kan oppikken, tussen Emmen en Utrecht zeg maar :? 't Ken nu nog, ik ga zaterdag lekker vroeg weg :)

GiLeX: hoe ga jij er heen dan? Gaat dat vanuit T.net uit ofzo?
En zo ja: krijg je ook een vette onkosten vergoeding bij carpoolen? :P ;)

* Anoniem: 14842 gaat alvast even bedenken wat hij gaat kopen op de hcc :)

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

* GiLeX gaat met eigen vervoer :) en al op vrijdag btw :P

offtopic:
Renegade, ik neem je plugje ook mee :+ ennuuh heb je al beschikking over de drivebays :?

[ Voor 8% gewijzigd door GiLeX op 21-11-2002 21:45 ]

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Renegade
* Renegade is er dus vrijdag ook @ de T.net stand

helaas nog geen drivebays, die hou je nog steeds tegoed :)

[ Voor 4% gewijzigd door Renegade op 21-11-2002 23:05 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
* Teckna is er vandaag ook, over 5 minuten ga ik weg van huis.

ik trek voor het gemak vandaag mijn wrede shirt aan, zodat iedereen mij kan herkennen en afaanschieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vertrek morgen pas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-07 16:31

Beaves

Usque ad Finem

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
* Sundead is morgen wel in utrecht, maar oftie naar de hcc komt :?
geen idee..
omdat ik dan nog op de tweakers.net stand sta te beunen
Owh ja :? :P (Sorry rennie

Mocht ik mezelf in de gelegenheid vinden, dan kom ik zeker nog even langs..

* Sundead bevind zich overigens 's avonds wel in de "socialize environment" in utrecht.
Wie weet schiet ik dan cafe belgie :? nog ff aan om u allen ook afaan te schieten.

* Sundead vond het namelijk wel gezellig, de laatste keer.
Echter doen dingen zoals sociale verplichtingen zich veelvuldig voor in de laatste maanden van het jaar, wat dergelijke "vrije" acties (volgens mijn vriendin) belemmerd :(

We zullen ff zien.
Als * botoo het niet erg vind wou ik alsnog zijn gsm nummer ff claimen opdat er eventueel contact kan worden gelegd indien ik dit alszijnde noodzakelijk beschouw :+

[ Voor 11% gewijzigd door Sundead op 22-11-2002 11:26 . Reden: Brakke React ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Sundead schreef op 22 November 2002 @ 11:20:
Als * botoo het niet erg vind wou ik alsnog zijn gsm nummer ff claimen opdat er eventueel contact kan worden gelegd indien ik dit alszijnde noodzakelijk beschouw :+
Naar je icq verstuurd :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-07 19:13

Jaymz

Keep on moving !

Oh, Jaymz zal 'ergens na het eten' zijnsweegs gaan. 'K heb nog een feestavond of some sort 'k denk zo tegen 20:00 ofzo, dan heb ik rustig de tijd enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:57

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

beetje lullige mededeling:

gister ben ik naar de garage geweest om winterbanden te laten plaatsen, en daar bleek dat mijn remmen dusdanig #$%^& waren, dat het onverantwoord zou zijn een dusdanig lange rit te maken (ik bedoel we weten hoe nederlanders rijden, dan wil je goede remmen hebben).

De trein zie ik niet zo zitten (is iets van 8 uur reizen over brussel, terwijl over köln het tweemaal zoveel kost, alhoewel het dan wel in 5,5 uur gaat).

code:
1
rm -rf "plan om naar HCC te gaan.txt"
:'(

[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 22-11-2002 16:09 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Jammer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Jammer idd, en dan loop je ook nog je badge mis :X

* botoo heeft voor iedereen die op onderstaand lijstje staat een badge gemaakt, net als het voorbeeld helemaal boven (maar dan met jullie eigen nick ;) )

Netman867
Jaymz
JimmyPop
Robin Vreuls
Renegade
KexDaFlex
m.m
Duur
Hawks
RM-rf
Mecallie
Beaves
PcDealer
Wouter Tinus
Teckna
svdmeer
DjGeRo
M v Akkeren
SeeMann

_ EN _ een wildcard voor * Anoniem: 3400
oftewel; Thor niet ouwehoeren, gewoon komen :)

edit:

ik heb alleen niet genoeg speldjes, dus die moeten jullie zelf meenemen, en geen excuses, iedereen loopt net zo hard voor l*l met zo'n badge dus geen uivluchten :+

[ Voor 13% gewijzigd door botoo op 22-11-2002 17:11 . Reden: speldjes ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14842

Accoord :)

* Anoniem: 14842 hoopt om 11.00 uur de MXStream jet gevonden te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
is goed enzo! moet lukken

nu ben ik vandaag de jet tegengekomen, maar besef me nu dat ik eigenlijk niet weet welke plekkie die had gekregen...

(ook zal ik proberen bij een albert heijn vestging nog wat veiligheidsspeltjes te versieren rond de klok van 8 uur smorgens...)

[ Voor 32% gewijzigd door Teckna op 22-11-2002 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
* botoo HET EERDER GENOEMDE TREFPUNT VAN 11:00 (DIGIWORLD) KOMT DUS TE VERVALLEN!!!

HET NIEUWE 11:00 TREFPUNT IS DE MXSTEAM JET

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
botoo schreef op 22 november 2002 @ 17:09:
[...]
_ EN _ een wildcard voor * Anoniem: 3400
oftewel; Thor niet ouwehoeren, gewoon komen :)
Tuttuttuttutut..... Na, ja zeg...

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

botoo schreef op 22 november 2002 @ 21:41:
* MM HET EERDER GENOEMDE TREFPUNT VAN 11:00 (DIGIWORLD) KOMT DUS TE VERVALLEN!!!

HET NIEUWE 11:00 TREFPUNT IS DE MXSTEAM JET
Ik ben nu nog wakker, had net een feestje, wat dus zeer waarschijnlijk betekend dat ik jullie pas om 16.00u zal zien, hoewel ik natuurlijk renegade wel ff aan kan schieten als ik 'em zie (heb een groepje van jullie vorig jaar ook langs zien lopen :) )

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Tot morgen btw (Nu geen zin meer om post te editten het is zelfs Tot Strax!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Tot over 8.35 uurtjes @ Ns of 9.35 uurtjes @ jet of voor botoo 7.25 uurtjes Afbeeldingslocatie: http://www.jvandijken.com/tmf/smile.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Teckna op 23-11-2002 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
* Netman768 is on his way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15443

* Anoniem: 15443 auch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
tozzo :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
* Teckna gaat nu in tien minuten ook

rennie dankjewel, jij ook totzo enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
nog ff koffie, broodje eten, bruine trui breien en * botoo gaat ook op pad
:)

de eerste zouktocht is naar een MoLiGan
:P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

*reset @ work nog ff een server en is dan op weg. k'weet dus niet of ik 10:00 ga halen. 11:00 @ MxStreamjet gaat wel lukken denk ik, kweet alleen niet waar dat ding staat maar dat komt wel goed :P

Updeet: 10:13 arriveer ik @ Utrecht :)

[ Voor 31% gewijzigd door Jaymz op 23-11-2002 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ik zie jullie wel verschijnen dan :P ik ben er al, al sinds een uurtje of 8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

:O

So, ik ben wakker. Na een overdaad aan werkweek, waarin ik van mijn huis niet meer heb gezien dan mijn bed (en dan nog veel te weinig ook), heb ik besloten om eerst mijn slaaporgaan eens lekker te voeden.

Om 11:00 uur komt een vriend van me langs en dan duiken we in de trein richting HCC. Ik red dus de afspreekmomenten niet. * Anoniem: 7917 heb ik daarnet gesproken (stralende stem first thing in the morning :P ) en jullie zien me sowieso @16:00 en mogelijk eerder.

*draait zich toch nog een keer om*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
KexDaFlex schreef op 23 November 2002 @ 10:19:
*draait zich toch nog een keer om*
* Anoniem: 3400 geeft * KeX groot gelijk en denkt ongeveer hetzelfde... :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Thor-korenwolf schreef op 23 November 2002 @ 10:24:
[...]

* Anoniem: 3400 geeft * KeX groot gelijk en denkt ongeveer hetzelfde... :)
Eerste meetmoment is al achter de rug, mijn trein kwam om 11.10 aan, maar gelukkig waren jullie nog @ de jet, ben nu iedereen weer kwijt, net ff wat geshopt. Zie jullie wel weer @1600 (GiLeX ik kom je zo wel ff opzoeken :)

Pagina: 1