Zaterdag
10:00@stationstrefpunt
11:00@* botoo
* botoo 16:00@3e trefpunt: Tweakers.net stand (Hal 12)
Tussen 7D120 (Combi Blom/Haasdijk) en 7C120 (JVC Nederland) op de kaart precies op de Di van Combi Digiworld.

verder is het nuttig om wat gsm nrs uit te wisselen, bij voorkeur via icq
De herkenmogelijkheden:
Let op schichtig loerende blikken van bleekneusjes met digicam
anders kan je ook onderstaand badge uitprinten naam op zetten en met een veiligheidsspeld in je buik prikken (dat is officieel veilig dus het doet maar ff pijn).

Zelf prik ik deze op

ik zal zo wel wat actuelere badges uppen, maar dat zijn detailaanpassingen
* botoo
Na de hcc is het de bedoeling om nog wat te gaan eten/drinken, net als vorig jaar, maar dan iets meer drinken
* botoo
verdere afspraken kunnen ter plekke gemaakt worden, de pineuten in het rood of blauw komen we wel tegemoet @T.net stand.
Er zal wel weer een GoT pc online staan op de T.net stand, dus wel kunnen zelfs daarmee nog dingen afstemmen, maar daar openen we op de dag zelf wel een apart draadje voor.
10:00@stationstrefpunt
11:00@* botoo
* botoo 16:00@3e trefpunt: Tweakers.net stand (Hal 12)
Tussen 7D120 (Combi Blom/Haasdijk) en 7C120 (JVC Nederland) op de kaart precies op de Di van Combi Digiworld.

verder is het nuttig om wat gsm nrs uit te wisselen, bij voorkeur via icq
De herkenmogelijkheden:
Let op schichtig loerende blikken van bleekneusjes met digicam
anders kan je ook onderstaand badge uitprinten naam op zetten en met een veiligheidsspeld in je buik prikken (dat is officieel veilig dus het doet maar ff pijn).

Zelf prik ik deze op

ik zal zo wel wat actuelere badges uppen, maar dat zijn detailaanpassingen
* botoo
Na de hcc is het de bedoeling om nog wat te gaan eten/drinken, net als vorig jaar, maar dan iets meer drinken
* botoo
verdere afspraken kunnen ter plekke gemaakt worden, de pineuten in het rood of blauw komen we wel tegemoet @T.net stand.
Er zal wel weer een GoT pc online staan op de T.net stand, dus wel kunnen zelfs daarmee nog dingen afstemmen, maar daar openen we op de dag zelf wel een apart draadje voor.
[ Voor 12% gewijzigd door botoo op 22-11-2002 22:23 . Reden: update 11:00 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀