Wat is er mis met de proxy's?

Pagina: 1
Acties:

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Hmm, ik keek net even op het proxyoverzicht van Chaos, zie ik het volgende aantal blokken gedaan op afgelopen dinsdag:

9.76655320007771e+15
en dit was de keyrate: 30.33 Ek/s

En dit werd dan het totaal:

9.76655320074808e+15
en dit is dan de keyrate: 2.53 Ek/s

Ik denk dat hier otch iets helemaal zwaar mis is gegaan. Mocht dat trouwens niet zo zijn dan staan we de dag nadat we deze blokken dumpen op plaats 1 overall ;)

Degene die dit dus gedumpt heeft in avschaik@rentokil, andy dus, met een totaal van 9766553200000000 blocks :D

Dat is dan meteen 14212205.423974% van de totale keyspace :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

:D

Volgens mij is het perl-script van Chaos een heel klein beetje geflipt :)

Virussen? Scan ze hier!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Nou, dat wordt een aardige MegaFlush :)

• Chaos
  • Niet online
Drie maal raden wie dat nou weer gedaan heeft: http://dpc.tweakers.net/proxystats/e1/index.html

• Andy
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

eeehm,

betekent dat, dat ik de juiste key misschien gevonden heb????

:P

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• Gregoor
Nou, je hebt in je eentje de hele keyspace een dikke 142.000 keer gedaan, dus ik denk van wel ;)

• Gregoor
Maar moeten we niet eigenlijk ff iemand van D.net mailen en er naar laten kijken, misschien kunnen ze dan de bug, die het wel zal zijn fixen.

• Chaos
  • Niet online
Andy: sorry. Omdat ik op dit moment vrij weinig tijd heb, heb ik eventjes jouw blocks van dinsdag uit de logs verwijderd. Nu geven de stats in ieder gavel weer een beetje een reeel beeld. Na het weekend probeer ik uit te vinden waardoor ppstats zo overspannen raakt.

• Andy
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

Ik denk dat het komt door het flushen op 3 proxies.......

Over dat avschaik@rentokil (Zonder NL dus) heb ik al diverse meeltjes naar dnet gestuurd; Zij zeggen dat ik ergens verkeerde gegevens in een client heb staan. Echter, flush ik maar via 1 PC (mijn eigen werkstation) naar de diverse proxies. Toch zit/zat er regelmatig een flush bij waar ineens de ID van avschaik@rentokil bij staat. Een beetje framed dus allemaal....

In ieder geval heb ik zelluf geen problemen gehad met flutsen, ik zie wel wat het wordt
:)

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• php
  • Niet online

php

Dat probleem heb ik dus ook. Bij mij valt er ook wel eens een stukje van een E-mail adres. Dat doet een computer soms gewoon "spontaan" :(

Verwijderd

Het maakt niet uit vanaf welke PC je vlutst... het emailadres wordt aan je blokjes vastgekoppeld op het moment dat de PC het blokje compleet heeft uitgerekend... oftewel: transport van je blokjes via floppy naar een andere PC, om daar te vlutzen heeft niks/nakkes/nada te maken met je emailadres.. waarschijnlijk staat er dus wel een client ergens vaudt ingesteld.

Hetzelfe geldt voor de wu's die gevlutzt worden en dan verschijnen in de stats met "nobody@[123.123.123.123]" in die gevallen is er helemaal geen emailadres ingesteld in een client.

• Chaos
  • Niet online
Wat Andy bedoelt is denk ik dat het een bug in de client is. Maar dat verklaart nog steeds die 10e15 blocks niet.
Pagina: 1