Verwijderd

Topicstarter
op deze afbeelding: http://www.sonyericsson.c...WS31AFW_7582_35_0_950.gif kun je een touwtje/cord/riempje aan je telefoon hangen.

Ik heb overal gezocht maar dat ding (alleen het touwtje) is schijnbaar nergens te krijgen? Die van een sony camera zou ook goed zijn...

Iemand enig idee waar je dit zou kunnen kopen? online? telecomwinkel?

en ja ik heb de search gebruikt :D

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-02 14:01
Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 20:16:
op deze afbeelding: http://www.sonyericsson.c...WS31AFW_7582_35_0_950.gif kun je een touwtje/cord/riempje aan je telefoon hangen.

Ik heb overla gezocht maar dat ding is schijnbaar nergens te krijgen? Die van een sony camera zou ook goed zijn...

Iemand enig idee waar je dit zou kunnen kopen? online? telecomwinkel?
misschien bij een fotograaf.,,
lijkt me hetzelfde als voro een fototoestel

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

Topicstarter
ja maar bij de lokale foto / video -winkel hadden ze alleen een hele grote (dus niet ong. zo groot als die in de afbeelding) en op foto/video online winkels zijn ze ook niet te koop/....

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

ik kreeg zon koortje met mijn t600 , gratis :) Kijk maar bij de gsm winkels vaak hebben die wel koortjes..

Verwijderd

Topicstarter
B0MBACI schreef op 18 November 2002 @ 21:04:
ik kreeg zon koortje met mijn t600 , gratis :) Kijk maar bij de gsm winkels vaak hebben die wel koortjes..
ik ben alle sites afgeweest bij gsmshops.pagina.nl nog niks gevonden :'( internet is zooooooo groot en zoiets kan ik dus niet vinden :(

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 19:59

Whuzz

Dodgeball!

Waarom wil je er een touwtje aan? Gaat je vriendin de trilfunctie testen ofzo? >:) :P

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-03 15:32
dat is de t600 en ik had ook verwacht dat ik dat touwtje erbij kreeg maar die zat er dus niet bij. Maar ik zou het toch nooit gebruiken, telefoon altijd in me jas of broekzak :)

Verwijderd

Ik kreeg er een bij mijn T20s
Staat leuk, maar is alleen maar onhandig.
Zou hem nu mijn T20s kapot is aan mijn T200 kunnen doen.
Maar ik heb zoiets van dat bel je op straat, wordt je foon uit je hand gejat door iemand die langkomt op een brommer ofzo, zit t touwtje nog om je pols. Hand kwijt! :/

Verwijderd

Bij ' t for telecom' hebben ze van die touwtjes in verschillende kleurtjes en eventueel ook nog met een hangertje eraan ( poppetje ofzo )....

Verwijderd

Topicstarter
thanxz ik ga morgen ff kijken..

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
in wah kiu in r'dam amsterdam of den haag.
en bij gsm-shop
of monditel in r'dam
hebben ze bakken vol met zulke touwtjes
en dan vaak ook met profiel of lampjes etc eraan.

"If u do something do it with style, or do it at all."

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Weet iemand of ik ook een touwtje aan mijn MT50 kan maken zonder de kapjes te slopen? 't is wel handig voor een keychain die ik nooit gebruik...

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Topicstarter
:( ik ben heel Almelo doorgeweest en nergens een touwtje zoals op de afbeelding. Bij TforTelecom hadden ze alleen een klein vaag touwtje met een prusterig dingetje eraan.

Blijkbaar is iets heel simpels zeer moeijlijk te verkrijgen.

Verwijderd

Dit heet een strap, ik heb er hier verschillende

Verwijderd

Topicstarter
kun je zoiets opsturen naar mij? is toch wel ong. dezelfde als de afbeelding? dus geen supergekleurde alleen zwart of grijs.... ???

Verwijderd

ik heb er ook nog wel 1-tje.... krijg je gratus bij een samsung a300
probeer het anders eens in belgie... daar verkreeg ik ook mijn samsung accesoires eerder dan in Nederland.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 18:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
het ziet er niet naar uit dat ik ooit nog ergens zon touwtje ga vinden. Ik heb nu echt overal gezocht...
Pagina: 1