[MandrakeSNF] Probleempjes en vragen?

Pagina: 1
Acties:

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:14
Ik heb net de 3com 3c509B die ik voor de internet kant van mijn firewall had uitgekozen vervangen voor een 2e 3c905TX. De install verloopt nu beter en ik kan tijdens de setup van MandrakeSecurity (7.2) nu beide NIC's configureren.

Het enige wat ik nog steeds krijg is een foutmelding tijdens de setup. Op een of andere manier kan hij "perl-5.600-18mdk.i586.rpm" niet installeren. Nu is 5.6 al een nieuwere versie dan er oorspronkelijk bij zit maar dit probleem had ik ook met de vorige versie. Hoe kan ik deze achteraf nog installeren? "Update Software" werkt op dit moment nog niet...

Het volgende problem, de Update Software feature werkt nog niet? Ik heb op een lokale IIS (op mijn werkstation) de updates gezet. Als ik deze als mirror opgeef krijg ik geen packages te zien...

Verders, als ik onder "Internet Access" mijn kabelmodem wil configureren krijg ik de melding:
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /var/www-naat/html/en/admin/interpreter.php on line 46
Komt dit doordat perl er niet goed op staat?

Verwijderd

Eerste probleem: hoe installeer je? Van CD? Check de CD.

Tweede probleem: check /var/log/messages

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:14
Ik installeer vanaf diskette en een lokale ftp. Moest de ISO uitgepakken omdat net toen ik wilde gaan branden mijn brander er voorgoed mee kapte.

Thanx, voor de tip!