Hoe wil je die eraf krijgen dan???
20*350ZO45°
Niet kopen!!!
Ik heb ze ook zien staan op de Utrechtse markt, een vriendje van mij kocht er een en vroeg of zij hem er ook op wilde zetten, ze pakten een schroevendraaier en braken zo het frondje eraf, oude/orginele forndje finaal verrot, die vriend van mij vroeg of het zo hoorde, de verkooper antwoorde kort het kan niet anders. En hij vroeg ook of je ze in de winkel ook kon kopen die frondjes, de verkooper zij nee, als je het orginele frondje eraf haalt vervalt de garantie gelijk!
Nou mijn vriend voelde zich FLINK GENAAID!!!!
Ik heb ze ook zien staan op de Utrechtse markt, een vriendje van mij kocht er een en vroeg of zij hem er ook op wilde zetten, ze pakten een schroevendraaier en braken zo het frondje eraf, oude/orginele forndje finaal verrot, die vriend van mij vroeg of het zo hoorde, de verkooper antwoorde kort het kan niet anders. En hij vroeg ook of je ze in de winkel ook kon kopen die frondjes, de verkooper zij nee, als je het orginele frondje eraf haalt vervalt de garantie gelijk!
Nou mijn vriend voelde zich FLINK GENAAID!!!!
The desire to know is natural to all good people!
Verwijderd
Ja duh, dat kan je toch zelf ook wel bedenken dat de garantie dan vervalt? Siemens heeft nog nooit aan verwisselbare frontjes gedaan, en altijd moest je de originele slopen om het andere frontje erop te zetten (C25, S25 etc).
Ik zal binnen 3 dagen een chromen frontje krijgen voor m'n S25.
Nou, dat zal nog een hels karwei worden...
Dat het frontje kapot gaat boeit me niet, zolang de inwendige apparatuur maar intact blijft...
Nou, dat zal nog een hels karwei worden...
Dat het frontje kapot gaat boeit me niet, zolang de inwendige apparatuur maar intact blijft...
| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |