Toon posts:

AMD DURON XP

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mijn vertelen sind wanneer er een AMD duron XP is en wat het verschil is met een normale duron.
(ik plaats niet zo vaak wat dus hoop dat het goed staat hier, zoniet niet gelijk uit je dak gaan :9 )
S.A.S. (8>

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Bestaat niet.

Verwijderd

Waar zie je dat staan? Ik kan je gauw genoeg vertellen wat het is. Er is wel een Amd duron en Amd ahtlon xp maar er is geen combinatie van.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 10:58

Bergen

Spellingscontroleur

Er zijn vanaf de Duron 4 versies: een Duron, een Athlon, een Athlon XP en een Athlon MP. Op de website van AMD kun je heel gedetailleerde informatie vinden.

Ook een manier: zoek op de frontpage om alle berichten waar de woorden AMD en XP in voor komen en kijk wanneer het eerste bericht werd geplaatst ofzo. In die berichten staan meteen ook BERGEN informatie. Good luck :)

houd trouwens even in je achterhoofd dat je de volgende keer eerst zelf ff moet zoeken ;]

Verwijderd

hij bedoelt warschijnlijk de amd XP die als budget pc wordt bezien als de clawhammer uitkomt.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Denk dat de vraag komt door dit topic:
http://gathering.tweakers...list_messages/650162/last
Daar kan de poster van dit topic gewoon meelezen.

ARME AOW’er

• De-Fault
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-10-2025
EagleTech maakt moederborden met onboard CPU's, meer fabrikanten doen dat. De CPU is dan een Duron 900Mhz die ze verkooptechnisch gezien AMD Duron 1200+ noemen, niets mis mee ok al is het misleidend. Zelfs het BIOS registreet hem als een Duron 1200+

Als de verkopers er dan Amd Duron XP 1200+ van maken... :X

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Dat krijg je als in de Metro AMD Duron XP's worden aangeboden... (zie HK)

Verwijderd

dit is HK stuff...

• DeFille
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-07-2025
Er worden op beurzen veel mobo's verkocht met een "duron xp" erop zoals ze daar zeggen. Dit is eigenlijk gewoon een duron 1200, de letters xp is puur vor de verkoop ervan te stimuleren.

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Caps lock toets vast?

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:46

Nobby

Nuts!

Er was ook een fout gemaakt met duronXP's op de site van een standhouder van de HCC dacht ik :?

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Verwijderd

Onzin....not possible...

• d_marf
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:26
Toen ik mijn Duron kocht zeiden ze dat er van f de 1 Ghz dezelfde core inzat als de athlon XP, alleen minder cache enzo

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 10:58

Bergen

Spellingscontroleur

Dick schreef op 18 november 2002 @ 20:08:
Denk dat de vraag komt door dit topic:
http://gathering.tweakers...list_messages/650162/last
Daar kan de poster van dit topic gewoon meelezen.
Daar kan topicstarter niet bij. Hoort dat topic eigenlijk wel in de HK thuis en niet in PMG?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie www.amd.com voor alle beschikbare processors :z
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.