Voor school moeten wij een project maken in Qt (www.trolltech.com). Ik gebruik hier thuis versie 2.3.2 van Qt (non-commercial edition), en ik gebruik Microsoft Visual Studio 6.0 Enterprise Edition. Op school is exact hetzelfde geïnstalleerd. Maar als ik hier thuis da programma wil runnen, moet ie altijd opnieuw alle bestanden rebuilden. Want 'files are out of date or do not exist'. Zelfs al wijzig ik niks aan het project, ik run het, dan begint ie te zagen da ik opnieuw moet rebuilden. Op school doet hij niet zo onzinnig en rebuild hij enkel wat ik nodig heb. Ook heb ik 'ns getest of het misschien niet aan visual studio zelf ligt. Had super simpel projectje gemaakt, met een main functie, en een mini klasse waar enkel een int werd opgeslagen met 2 functies getX en setX. Maar dan gaf ie da probleem niet.
eeuwige lof
zal hem toekomen die mij kan helpen.
Wat heb ik al gedaan om een oplossing te vinden voor dit probleem?
* GoT search
* google
* doc.trolltech.com
* msdn.microsoft.com
* gevraagd aan assistenten bij ons in school, maar die gebruiken Qt allemaal onder Linux dus hebben niet veel ervaring met MS visual studio.
* gezocht in allerlei options menukes in vs6, maar niet echt iets nuttigs gevonden.
eeuwige lof
Wat heb ik al gedaan om een oplossing te vinden voor dit probleem?
* GoT search
* doc.trolltech.com
* msdn.microsoft.com
* gevraagd aan assistenten bij ons in school, maar die gebruiken Qt allemaal onder Linux dus hebben niet veel ervaring met MS visual studio.
* gezocht in allerlei options menukes in vs6, maar niet echt iets nuttigs gevonden.