Toon posts:

beeld blijft standby

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een ga-7vaxp mobo hierop staat een geforce 4 ti4200 64 mb, vanochtend toen ik mijn monitor voor de 1e keer aansloot werkte hij perfect, maar toen ging ik eten en toen ik terugkwam draaide het systeem nog maar de monitor stond op standby, maar toen ik met de muis bewoog of op een toets drukte sprong hij niet terug, toen resette ik maar bleef mijn monitor op standby, na een andere videokaart geprobeerd te hebben deed hij het nog niet, de monitor doet het wel op een ander systeem maar een andere monitor op mijn systeem werkt ook niet. Hierbij concludeer ik dat het aan het moederbord ligt en zijn er mensen met dezelfde problemen en dan ook met oplossingen.

Alvast bedankt,
mathijs

Verwijderd

bios ff resetten en ff naar je bios settings kijken voor energy beheer

Verwijderd

Topicstarter
maar ik heb helemaal geen beeld.....

Verwijderd

Gewoon ff de cmos cleare.. Kan zonder monitor ;)

Verwijderd

Topicstarter
ehm als ik batterij eruit haal reset het bios dan ook? lijkt me sterk maar wie weet

Verwijderd

Topicstarter
hoe dan

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:27
(Handleiding..? :))

Er zit waarschijnlijk ook een jumper op het moederbord waarmee je de reset kunt doen.

Verwijderd

beginnersweb.nl :X

maaruh batterij werkt ook (als je em er een poosje uitlaat)
zoek de handleiding van je mobo eens op

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probeer idd ff zelf te zoeken hoe je de CMOS kan clearen.. en als je zelf al verwacht dat het een moederbord probleem is.. waarom plaats je het topic dan in VB?

Iig, als een CMOS clear ook niet helpt kan je het beste ff een nieuw topic in PMG openen, met het lietst ook wat meer info over je systeem :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.