• chaser_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-03-2022
Ik krijg binnenkort een Palm Zire met Palm OS 4.(1)
Nu heb ik er al met eentje mogen spelen, en ik vind het persoonlijk een fijn apparaat (prijs/kwaliteit).
Alleen mis ik 1 ding, dat is als je gaat synchroniseren je mailtjes niet meegaan naar de palm. Er zit dus geen programma in om mail te lezen en te composen.

Weet iemand waar ik een stukje software vandaan kan halen om dat wel te kunnen?

Hij hoeft dus niet te verzenden en degelijke, alleen maar te composen om vervolgens als ie aan de pc gehangen wordt, de mailtjes die je geschreven hebt in het postvak uit te plaatsen.

Thanx :)

• pim4
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-02 15:03
dat is toch precies wat standaard palm mail juist gewoon doet ?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:37

Korakal

Up up up!

Volgens mij moet MultiMail Pro wel zo in te stellen zijn... hij kan dacht ik alle mappen syncen met je pc (dus zowel in als out enz).

Verwijderd

Kan je met je chapura conduit instellen, pocketmirror. Ook te vinden op www.chapura.com. Anders kan je ook nog gebruik maken van Eudora, dat is een mailclient voor de palm die je met je desktop kan syncen, en nog gratis ook...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
MultiMail Pro is een fijn programma daarvoor, zou trouwens kunnen dat het tegenwoordig anders heet, weet ik niet zeker.

• chaser_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-03-2022
pim4 schreef op 18 november 2002 @ 20:18:
Ermz, als je bij de specs kijkt van de Palm Zire, staat er niet iets bij van Palm Mail. En ik heb het ook niet kunnen vinden bij die palm van een vriend van mij.

En de anderen: Bedankt, ik zal er wel eens mee aan de slag gaan. Eudora klinkt wel als een aangename optie.

p.s. Dat mailpro? Waar is dat te krijgen? (dit is dus geen warez request ;) )

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:37

Korakal

Up up up!

Ik zie net dat per november 2002 MultiMail Pro is opgevolgd door VersaMail 2.0

http://www.palm.com/software/versamail/

[edit] hmmm snap het niet... ActualSoft zelf lijkt gewoon MMPro nog wel te hebben... nou ja, hier dus:

http://www.actualsoft.com/prod_mmpro_details.htm

• JsB
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

JsB

pim4 schreef op 18 november 2002 @ 20:18:
In de nieuwste versie van de Palm Desktop software zit er geen mail conduit meer bij en wordt er dus ook geen mail meer gesynced met modellen die het standaard mail programma wel hebben. (het kan overgens nog wel als je upgrade vanaf een oudere palmdesktop versie)

Dus kennelijk vindt Palm hun mail prgramma niet echt nuttig meer ofzo en laten ze het over aan externe ontwikkelaars.
Pagina: 1