Moederbord voor P4??

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:59

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Topicstarter
Ik ben van plan om binnenkort een nieuw systeempje te halen, maar nu weet ik eigenlijk nog steeds niet goed welk moederbord ik er bij moet kopen.. Ik hoop dat jullie met goeie suggesties komen en nuttige info over de moederborden die jullie zelf hebben.
Ik wil dus een moederbord voor een P4 2,53GHZ, het moederbord moet DDR333 goed ondersteunen en voorbereid zijn voor de nieuwere generatie P4's (boven de 3GHz dus)...

Info die ik dus zoek is of het moederbord goed presteert, en jullie ervaringen met dit moederbord..

Alvast bedankt voor de reacties

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:51
Ik heb een P4PE met GBlan, Sata raid, Firewire, USB2.0 tis een Intel I845PE chipset dus met HTT en > 3ghz ondersteuning.

Hij is lekker overklokbaar met veel opties en zeer stabiel.
Alleen de prijs is iets minder, ik had em voor 209 euro

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
Tja, da's toch een kwestie van zelf zoeken en reviews lezen.. Daarmee kom je er wel uit..
Kijk ook gewoon even op de websites van mobo-fabrikanten, dan kun je zelf wel een keuze maken.

Dit topic is gesloten.