• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-03 22:36
Er ligt hier een ericsson telefoon (t29s) en daarvoor heb ik een ringtone besteld.
Die is via sms binnen gekomen en er staat een muzieknoot onder (ik weet niet hoe die noot er gekomen is maar die hoorde niet bij de sms, misschien heb ik wel ergens op gedrukt ofzo).
Maar hoe krijg ik die sms nu als ringtone.

Ik heb geen handleiding van de telefoon, dus even opzoeken gaat niet.

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:36
op www.ericsson.com kan je een handleiding dowloaden misschien heb je daar wat aan

• miles
Volgens de handleiding moet je de ringtone in Mijn melodieen opslaan, maar die optie is niet beschikbaar.

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:36
weet je zeker dat die ringtone niet in nokia rttl is gestuurd want dan kan je er niks mee in je ericsson. soms moet je ze over tikken in je mijn melodien venster

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 21:36
Heb ik ook met mijn T66, moet je nooit via sms sturen is kut en werkt niet, alleen via bellen.

no comment

• miles
En hoe werkt dat dan, via bellen?

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:26

Peetman

Tjah....

Hetzelfde als via sms, jij belt, toetst nummer in, zij sturen het via sms. Het kan zijn dat het het verkeerde type melodie is, anders hoor je het melodietje als je dat selecteerd in de sms.

• miles
Op die manier heb ik hem besteld. Zij hebben mij toen een sms-je gestuurd met een ringtone, alleen kan ik dat melodietje nergens opslaan.
Nah, er zal wel iets verkeerd gegaan zijn.
Pagina: 1