Toon posts:

MSI Geforce 4 TI4400

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier zo'n geforce 4 ti4400 kaartje en toch draait het voor geen meter....spellen als unreal tournament 2003 zijn soms niet eens normaal te bespelen. Frames dalen soms onder de 20 en dat nog wel in een resolutie van 1024x768 met alles op normal....is dit spel nou veel vragend of is er iets goed verkeerd?

Haal trouwens in 3dmark 2001SE 11 duizend nog wat (lijkt me zat).

Met oudere spellen heb ik trouwens dat het nog erger is, dat het soms een slideshow lijkt. Bijvoorbeeld een oud spel als descent 3 is online niet te bespelen wanneer 3dsound aanstaat...zonder doet ie wel wat beter maar echt goed niet.

Is er een mannier dat me pc iets minder skipt enzo... Ik hoorde van iemand dat ik me wisselgeheugen wat je in windows xp kan veranderen moet instellen. Heb hem nu op minimaal 500mb en maximaal op 500mb staan (weet trouwens niet meer wat standaard is)....werkt trouwens voor geen meter dit.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Ga eerst zelf dingen proberen om het op te lossen. Waarschijnlijk is het een driverprobleem, probeer dus eerst andere drivers en ga daarna verder kijken. Ook met de search zijn er genoeg tips te vinden. Als dat allemaal niet helpt kan je een nieuw topic openen, maar ga eerst zelf op zoek naar oplossingen :)

Dit topic is gesloten.