Toon posts:

[OC] Geforce3 TI 200

Pagina: 1
Acties:

• Solo18
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21-11-2011
Tot hoever kan ik mijn Hercules 3D Prophet III Titanium 200 veilig overclocken?? Ik ben van plan om dit gewoon met het meegeleverde programma te doen en dat is 3D Tweaker. Ik heb geen andere cooler op mijn videokaart. In mijn case zitten wel 5 fans.

Kan iemand mij tips geven??

• r0ck3t
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 15-10-2014

r0ck3t

mjam

Gewoon proberen, met kleine stapjes. Ik zou er toch wel ff een fannetje op monteren dan trekt ie het wat verder.

Als je artifacts ziet (witte puntjes) dan ben je te hoog bezig

ADSL - Alle Dagen Snel Leechen

• Kiwi84
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17-05-2010

Kiwi84

akshun!

ik zal je maar direct verwijzen naar de faq van V&B. et staat er letterlijk in zoals je het vraagt lol.
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (17/11/02)

als je nou zelf wat meer moeite doet om antwoord op je vragen te zoeken, hoeven wij niet iedere keer over zulke n00b vragen te lezen. (en moeite nemen om antwoord te geven.)

• Solo18
Er zit al wel standaard een fan op. Ook zit er rondom nog koeling op de kaart. Dit allemaal standaard.

• Solo18
Mijn excuses Kiwi84! Ik heb wel degelijk gezocht naar een antwoord, maar inderdaad niet gekeken naar de faq. Zal ik voortaan doen.

In ieder geval bedankt!

• JesterRace
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 02-11-2010

JesterRace

Car Modeller

Mijn Sparkle GF3ti200 draait hierzo gelukkig en al maanden op 215/515

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

• Mr. Files
  • Laatst online: 16-07-2004
idd in kleine stapjes proberen, en stees verder gaan. succes ermee

Trotse 6230 bezitter

• De_Bastaard
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 15:39

De_Bastaard

Bastaardicious - FinFleet

Mijn leadtek Ti200, met ook zo'n groot koelblok over de GPU en Memory doet makkelijk 215/520 ... Coolbits wilt niet verder >:)

• JesterRace
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 02-11-2010

JesterRace

Car Modeller

Powerstrip wil ook niet verder dan 215/515 .. lastig en ik zit met een miniscuul standaard sparkle heatsinkje met en wazig fannetje. Volgens mij zijn dit soort gf3ti200 de best overclockbare geforce kaartjes tot nu toe. Een beetje de celerons onder de gpus.
Als je een beetje rondzoekt zit iederen minstens rond gf3ti500 level of hoger. En dat zonder extra fratsen.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

• Tachyon
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 03-12 23:29

Tachyon

pop the glock

Als je een beetje rondzoekt zit iederen minstens rond gf3ti500 level of hoger.
Meestal niet voor wat betreft de core, wel voor het geheugen. Als ik me niet vergis draait de core van een Ti500 op 240 en dat is vaak net iets teveel van het goede. Mijn Leadtek draaide vroeger op maximaal 230.

Let wel; ik zeg dus niet dat je 240 niet haalt maar om nou te zeggen dat iedereen die speed haalt is op zijn minst wat overdreven. ;)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• OcNewB
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12:34
mijn chaintech gf3ti-200 draaide ez op 240/550 met gewone luchtkoeling (ik had wel altijd mijn kast openstaan) en die 550 was nog 50mhz sneller dan een ti-500 :-)

• Perconte
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 15-11 10:23
JesterRace schreef op 18 November 2002 @ 21:11:
Mijn Sparkle GF3ti200 draait hierzo gelukkig en al maanden op 215/515
Wat voor oc prog gebruik je en trket je mem et wel ik heb sparkle gf3 ti 200 128 mb DDR maar met mem @500 wat bij mij met coolbits max is begint et beeld te golven na een tijdje spelen

• De_Bastaard
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 15:39

De_Bastaard

Bastaardicious - FinFleet

volgens mij maak het niet uit welk programma je gebruikt voor hem te oc'en....
overklok = overklok, altijd hogere frequentie... denk dat jou kaart gewoon te warm word of het niet aan kan...

• CBR6000
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 12-08-2006

CBR6000

AMD powerrrrrrrrrrr!

Mijn GF3 ti200 van MSI draait core 235 >:) / mem 491 :? . Mijn Mem gaat gewoon niet verder zonder vage beeldreacties.

Ik heb op de core een gelapte crystal orb zitten met AS3 en de mem. sinks zijn gelapt en vastgelijmd met Artic Adhesive Silver

VAAG HE?! 8)7 heb trouwens diverse OC programmas geprobeerd. :(

edit

Case temp kan het ook niet zijn want mijn case heeft meer fans dan een turbine motor ;) .

[Voor 0% gewijzigd door CBR6000 op 19-11-2002 16:31. Reden: typefout]

Folding@home for DPC in team SandStar.. xp 1800+@2.29ghz & xp2000+

• _Drake_
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 14:17
De asus van(GF3TI200) mij gaat tot 235/556 :)(geheugen gaat volgens emtech al standaart op 500 hmz tis 4 ns )
wordt dan wel erg warm met die standaart prutskoeler die erop zit.

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• SileX
  • Registratie: november 2001
  • Niet online
mauricevantongeren schreef op 19 November 2002 @ 16:29:
Mijn GF3 ti200 van MSI draait core 235 >:) / mem 491 :? . Mijn Mem gaat gewoon niet verder zonder vage beeldreacties.

Ik heb op de core een gelapte crystal orb zitten met AS3 en de mem. sinks zijn gelapt en vastgelijmd met Artic Adhesive Silver

VAAG HE?! 8)7 heb trouwens diverse OC programmas geprobeerd. :(

edit

Case temp kan het ook niet zijn want mijn case heeft meer fans dan een turbine motor ;) .
Idd Mause - heb ik gezien bij je ;)

mijn standaard GF3 draait 220/530 !
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee