Toon posts:

Windows instalatie

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende is het punt en ik wil graag weten of het mogelijk is.

Ik heb een pc met windows xp nu zet ik daar een hardeschijf bij en daar moet windows 98 opkomen. Nu is mijn vraag als je de hardeschijf met 98 er dan uithaalt en in een andere pc zonder enige hdd zet. werkt dat dan?

start dan gewoon windows 98 op?

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

Niet echt, er zit in de andere PC natuurlijk veel andere hardware, tenzij het precies dezelfde PC met dezelfde hardware. :) als er een andere moederbord inzit dan doet ie het al niet meer, de andere hardware maakt volgens mij niet zo veel uit. Dat kan die wel installeren

[edit]
volgens de replies hieronder kan het wel, mmmm dan zou het van mij niet kloppen, negeer mijn reply dan maar ;)
[\edit]

--

Verwijderd

Ja :) De rest van de hardware wordt dan wel opnieuw gedetecteerd als het goed is :)

Volgens mij mag dit geen problemen opleveren... correct me if i'm wrong.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Dan zul je hem daarna in veilige modus moeten opstarten en alle drivers weggooien en er opnieuw inzetten.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Werkt prima,

maar wees erop voorbereid dat je minstens 125 schermpjes met nieuwe hardware gevonden voorbij ziet komen :+

Tip: Als in je originele config een Asus zit en in de 2e niet, verwijder dan eerst de Asus drivers van de HDD, anders krijg je die er niet (gemakelijk) meer af.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt voor de antwoorden en tips, ik kom er zo wel uit

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Omdat dit ook wel zelf te vinden en of beredeneren was gooi ik deze dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.