Aldi/Lidl topic's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:21
In het AV forum is al een centraal topic geopend voor alle aldi/lidl meuk die er af en toe word verkocht. Is het geen idee om zoiets ook in Overige Hardware te starten? Er lopen nu al 3 of 4 topic's over de aankomende pc's en welke eventueel het beste zou zijn. Misschien wat overzichtelijker om zoiets voortaan in 1 topic te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 14:01

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
dominator schreef op 18 November 2002 @ 18:26:
In het AV forum is al een centraal topic geopend voor alle aldi/lidl meuk die er af en toe word verkocht. Is het geen idee om zoiets ook in Overige Hardware te starten? Er lopen nu al 3 of 4 topic's over de aankomende pc's en welke eventueel het beste zou zijn. Misschien wat overzichtelijker om zoiets voortaan in 1 topic te houden....
Zoals een "het grote ..... topic " :P

Ik hoop het niet, want dat is een verboden woord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben onbekend met het topic wat je bedoelt, maar het is nog altijd de aard van het product waar het om gaat, wat bepaald waar een topic het beste thuishoort (in de HW groep althans). Dus monitoren in V&B, en muizen in OH. Bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 19:24:
Ik ben onbekend met het topic wat je bedoelt
Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen
maar het is nog altijd de aard van het product waar het om gaat, wat bepaald waar een topic het beste thuishoort (in de HW groep althans). Dus monitoren in V&B, en muizen in OH. Bijvoorbeeld.
Ik denk dus dat dat ook de bedoeling is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[rml][ OH]Voor Lampje: Lidl/Aldi pc[/rml]

let niet op mijn acties :X

maar modjes en vooral lopeZ zijn dus al op de hoogte van mijn plannen 8)

gejat van lampje dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, in V&B loopt Aldi aktie 20 nov: Medion 17" TFT 509 euro al, en telkens bij Aldi/Lidl acties laten we constant een topic lopen, de tweede en derde gaan dicht met een verwijzing naar de eerste, dus ik denk dat V&B al aan al je verwachtingen voldoet :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Hehehe, wil ik net even in OH alle links naar die aldi topics gaan opsommen zie ik dat jullie er wat van op slot hebben gegooid. Ik denk dat jullie mij wel begrepen hebben.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Over het algemeen werd dit al gedaan hoor, in OH ;)
De laatste tijd alleen iets minder, maar als een modje een topic ziet over bijvoorbeeld de nieuwe Aldi PC gewoon op slot met een linkje naar het 'grote' topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

in AV gaat er zo'n beetje PER kanslarm 5.1 setje van 120 euro een topic open met de meest grote bullshit. Die topics snijden toch geen hout, omdat het echt laag niveau spul is, en de discussie niet veel verder komt dan een hoop onzin.

In tegenstelling tot de monitoren en pc's. Die discussies gaan tenminste nog ergens over en die producten ook. Die aldi microset 5.1 meuk moet je gewoon kopen als je geen reet aan audio over hebt, en dan terugbrengen als je vindt dat het niet mooi klinkt en houden als je dat wel vindt. Niemand kan voor jou beslissen of jij dat wel of niet mooi vindt.

In tegenstelling tot monitoren waar ervaringen iets meer zeggen (ook niet alles) en helemaal niet zoals bij PC's waar het gewoon om componenten gaat enzo. Snappie? :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Ja oke, maar die Aldi/Lidle topics (ookal gaan ze over monitoren/pc's) gaan meestal ook nergens over. Er is altijd een discussie tussen voor of tegenstanders. 'Goedkope troep' of 'Koopje van de eeuw' zou je de 2 kampen kunnen noemen. Voor dat geld kijkt toch niemand of het uberhaupt iets is.......

(maar dat is mijn mening natuurlijk)
Pagina: 1