Toon posts:

[HTML] Site valt naar beneden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om deze site. Ik ben bezig met dat Java-scriptje onderaan, het is nu gelukt om er voor te zorgen dat als ik op een plaatje klik (alleen tweede plaatje werkt nu), deze in het groot te voorschijn komt.
Maar als ik dat doe valt de mainbody als het ware naar beneden.
Wie kan mij helpen?? :>

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-08 20:43

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Wat is je mainbody :? dat plaatje 'select'? dan denk ik dat je de valign op top moet instellen van die td waar het instaat, gezien de reactie op verschillende hoogtes. Btw: je code kan veel korter, kijk bijv. eens hier

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
nee ik bedoel dat rode vlak in het midden, ik weet niet precies hoe ik dat moet noemen..
Dat wordt als je op het plaatje klikt opeens veel groter, en ik weet niet hoe dat komt...

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

duh, als ik op je site kom dan kan ik met m'n 800*600 resolutie niet eens die slideshow zien ;(

Gun mensen met wat mindere apparatuur ook de kans om alles te zien...

Als ik je source bekijk wordt ik een beetje paniekerig; wat een mess :/

Ik pas verder.

Als ik zo snel ff een poging doe zie ik dit:
Je vervangt de source van een image, die image heft bij het laden van de pagina geen properties dus laat ie um plat zien, gevolg, je pagina is minder hoog.
Zodra je op een plaatje klikt wordt die source gevult en de image opgeblazen naar width=x en height=y, en je page gaat mee....

Oplossing: zet of de afmetingen van het plaatje vast, of pleur het image-object in een div met een vaste afmeting.

En nogmaals: zet ergens een scrollbar...

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Topicstarter
Hangloozz schreef op 18 november 2002 @ 18:24:
duh, als ik op je site kom dan kan ik met m'n 800*600 resolutie niet eens die slideshow zien ;(

Gun mensen met wat mindere apparatuur ook de kans om alles te zien...

Als ik je source bekijk wordt ik een beetje paniekerig; wat een mess :/

Ik pas verder.

Als ik zo snel ff een poging doe zie ik dit:
Je vervangt de source van een image, die image heft bij het laden van de pagina geen properties dus laat ie um plat zien, gevolg, je pagina is minder hoog.
Zodra je op een plaatje klikt wordt die source gevult en de image opgeblazen naar width=x en height=y, en je page gaat mee....

Oplossing: zet of de afmetingen van het plaatje vast, of pleur het image-object in een div met een vaste afmeting.

En nogmaals: zet ergens een scrollbar...
tnx....ennuh, sorry, maar hij is nog niet klaar ;( , I'm working on it, maar het is mn eerste site ooit :o

Het werkt iig, stom dat ik er zelf niet aan dacht.....