Toon posts:

DPC'ers in Nokia Game???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Zijn er toevallig ook DPC'ers die meedoen aan de Nokia Game??

Misschien een id om elkaar als DPC'ers te steunen cq. helpen??

:7

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 14:10

Leejow(saait)

Blater

ik oe mee maar ik snap er geen ene klap van!
ik snap wel dat je eenmuziek band moet maken maar verder, ik heb van die dingen gekocht maar hoe verdien ik fames???

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Ik doe ook mee (lees: ik heb me geregistreerd)

Ik snap er ook geen jota van dus ik laat het maar zitten...

Verwijderd

Topicstarter
Het is bij de Nokia Game wel altijd de bedoeling dat je je verdiept in alle ins en outs wat betreft speluitleg en regels! Het is geen "lach of ik schiet" spelletje natuurlijk!
Daarom is het ook altijd goed om er met medespelers over te praten/discussieren of samen problemen op te lossen.

Nokia Game is inmiddels 7 dagen bezig, dus als je niet vanaf de eerste of tweede dag bent begonnen heeft het geen zin meer om er nog aan te beginnen. Daarvoor is de game al te ver gevorderd! |:(

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Hoe wil je dan dat wij je/andere DPC'ers gaan helpen? Alle telefoontjes en mailtjes die we krijgen hier posten?

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
volgens mij zijn er al genoeg sites waarop info over nokiagame te vinden is.........

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
Jullie reacties verklaren in ieder geval waarom jullie niet meedoen (of mee kunnen doen!) met de Nokia Game. Als je namelijk de kern van de zaak (Connecting people) al niet begrijpt......!

Waar het mij om ging was dat het misschien wel leuk was wanneer er met wat meer "DPC-gevoel" samengewerkt kon worden.

Verwijderd

ik doe mee en ik begrijp het spel zeer goed zelfs ik sta op de 1500 plaats en kom van 660 :( ja een beke pech gehad bij mijn aankopen kan gebeuren
maar het nieuwe spel dat komt zal ik eens goed spelen om zo veel fames te verdienen
Pagina: 1