Pocket-TV van Casio

Pagina: 1
Acties:

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 14:41
Ik ben haastig op zoek naar van die draagbare pocket-TV's, meestal van het merk Casio. Nu weet ik niet welke webshops die dingen verkopen. Ik weet dat ze deze bij Conrad verkopen, maar na mijn bellertje moesten ze mij vertellen dat deze niet op voorraad waren :(

Ik heb hem voor uiterlijk vrijdag nodig, vanwege een cadeau. Weet iemand een webwinkel waar ze deze TV-tjes nog verkopen? Hij moet ook rond de € 100,- zijn. Ze zijn meestal van het merk Casio, maar soms ook Sony.

Hier wat plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.nl.conradcom.de/IMS_Docs/86/86BD5E3C975FE20EE10000000A010251.JPG Afbeeldingslocatie: http://www.nl.conradcom.de/IMS_Docs/42/4286683C170E6E0BE10000000A010251.JPG

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Smarron
Kleine kick. Niemand die wat shops op kan noemen?! :'(

(zie beneden)
Sorry voor de kick, maar ik ben echt een beetje moedeloos aan het worden. Ik heb tot nu toe 1 winkel gevonden, zetten die Casio in de aanbieding, maar ze hebben hem niet eens op voorraad. Het is een cadeau en een beetje haast bij.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Kicken binnen 24h is niet de bedoeling.

Verwijderd

Geloof dat ik hem ooit bij de kijkshop heb gezien

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:46
Deze tv-tjes ijn ook bij de Kijkshop te koop. Ik heb er wel 1 op de site van Kijkshop en Megapool zien staan.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Smarron
Ik kan alleen deze vinden bij de Kijkshop:
Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS86465m.gif

En deze bij Megapool:
Afbeeldingslocatie: http://www.megapool.nl/data/products/large/424947.jpg

Maar die bedoel ik dus niet jammer genoeg, het moet echt zo'n pocket-TV zijn. Vroeger verkochten ze die dingen nog wel bij de Kijkshop, maar zover ik weet niet meer dus.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:06

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> AV

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ze verkopen ze nog wel bij de kijshop...alleen volgens mij niet via de site...ik zie ze regelmatig nog liggen bij de kijkshop.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Smarron
Gutteguttegut schreef op 18 November 2002 @ 23:06:
Ze verkopen ze nog wel bij de kijshop...alleen volgens mij niet via de site...ik zie ze regelmatig nog liggen bij de kijkshop.
Dan zal dat denk ik een groter filiaal zijn. Bij mij in Ede hebben ze hem in ieder geval niet. Ik kan Arnhem nog wel proberen.

Maar zijn er verder helemaal niet van die webshops die echt alles hebben zoals Conrad ?!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

Smarron schreef op 18 November 2002 @ 23:09:
[...]
Dan zal dat denk ik een groter filiaal zijn. Bij mij in Ede hebben ze hem in ieder geval niet. Ik kan Arnhem nog wel proberen.

Maar zijn er verder helemaal niet van die webshops die echt alles hebben zoals Conrad ?!
Ik kan hm niet in een nederlandse webshop vinden..wel in duitse..

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• bogaards
  • Niet online
Ik heb hier nog een Sony pocket-tv voor je ligen, mooi modelltje met prima beeld en zeer goed geluid. Ik moet je alleen wel waarschuwen, deze dingen vreten batterijen. Ik doe twee uur met een set van 4 alkaline batterijen....Gelukkige past op de mijne ook een Sony lichtnetadapter.

Als je interesse hebt, stuur me maar een mailtje. Hij is weinig gebruikt (alleen in de periode dat m'n pa en ma nog geen echte tv hadden in hun stacaravan. Qua prijs denk ik aan 50 euro. Als je in Rotterdam of omgeving woont kun je hem zo komen halen.
mijn email: bogaards@wanadoo.nl

• Smarron
bogaards schreef op 19 november 2002 @ 17:57:
Ik heb hier nog een Sony pocket-tv voor je ligen, mooi modelltje met prima beeld en zeer goed geluid. Ik moet je alleen wel waarschuwen, deze dingen vreten batterijen. Ik doe twee uur met een set van 4 alkaline batterijen....Gelukkige past op de mijne ook een Sony lichtnetadapter.

Als je interesse hebt, stuur me maar een mailtje. Hij is weinig gebruikt (alleen in de periode dat m'n pa en ma nog geen echte tv hadden in hun stacaravan. Qua prijs denk ik aan 50 euro. Als je in Rotterdam of omgeving woont kun je hem zo komen halen.
Bedankt voor je aanbod, maar heb vandaag toch nog Conrad aan de lijn gehad en ze hadden er nog een paar op voorraad. Hij is vandaag verstuurd. Nu maar hopen dat ze hem voor vrijdag geleverd hebben.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 07:14
Beeld en geluid van zo'n ding is zeker heel slecht, en de zenders die je kunt ontvangen zijn zeker minimaal?

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08 16:06
bogaards schreef op 19 November 2002 @ 17:57:

Heb je typenummer voor me? specs ofzo? Casio van mij had ik altijd in de auto, is alleen verrot doordat de adapter per ongeluk op 12v stond ipv 6v :(

• Smarron
devv05 schreef op 19 November 2002 @ 23:11:
Beeld en geluid van zo'n ding is zeker heel slecht, en de zenders die je kunt ontvangen zijn zeker minimaal?
Het is natuurlijk niet supermooi, maar zeker wel goed te bekijken. Ik kijk vaak voetbalwedstrijden @ work met zo'n ding van een collegaatje. Ik vind het zeker niet slecht.

En als het goed is zit er op die Casio die ik heb besteld een kabel-ingang op ;) Niet dat het echt nuttig is, want zo'n ding gebruik je nou niet echt in de woonkamer.

Anyway, het is een cadeau voor mijn vader die er al 3 jaar om zeurt, dus moet ik nu wel gehoorzamen. Weer iemand blij ;)

Pagina: 1