Om te voorkomen dat de roaming profiles van de gebruikers te groot worden, wil ik ze het recht ontnemen om dingen op te slaan op de desktop, behalve snelkoppelingen.
Je zou dus bijvoorbeeld een policy moeten maken waarin users alleen bestanden met de extensie .lnk op de desktop op kunnen slaan.
Op de desktops draait XP pro en het serverpark bestaat uit Win 2K servers, uiteraard met Active Directory en GPO's.
Heeft iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg? Desnoods met thirth party tools...
Je zou dus bijvoorbeeld een policy moeten maken waarin users alleen bestanden met de extensie .lnk op de desktop op kunnen slaan.
Op de desktops draait XP pro en het serverpark bestaat uit Win 2K servers, uiteraard met Active Directory en GPO's.
Heeft iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg? Desnoods met thirth party tools...
[ Voor 0% gewijzigd door Vunzz op 19-11-2002 08:46 . Reden: kleine tekstuele onduidelijkheid ]
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.