Toon posts:

Stats!

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand niet even een paar fake stats op het net zetten... ik begin nu toch wel echt ontwenningsverschijnselen te krijgen (en ik ben pas twee weken lid!)

Verwijderd

^%(#*$)@(#&%^(& Fake posts moeten strafbaar worden!
Ik schrik me net rot... eindelijk ze zijn er!!!
Niet duzzz :(

Verwijderd

Fake:?:?
Daar doen we binnen de DPC toch niet aan:P:P:P
Al onze }:O }:O }:O zijn echt.

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:43
edit:
Flauwe opmerking

Maarreh ik begin ook ontwenningsverschijnselen te krijgen :(

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

*** post!!! :(

Hier Afbeeldingslocatie: http://geocities.com/r337m0nk3y/dvv/boid.gif

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
sjee.. wat een reacties, ik bedoelde eigenlijk een paar grappige stats.
Kennelijk niet overgekomen. :?

misschien alsnog?

Sorry trouwens als ik het bord vervuil, kennelijk mag je als nieuweling geen (beginners)misstapjes maken ...

:(

Verwijderd

nee dat je een fout mnaakt is het probleem niet alleen dat het over stats gaat is wl een probleem dat is het gevoieligste onderwerpo van heel DPC

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 19:04 schreef PcDealer het volgende:
*** post!!! :(

Hier Afbeeldingslocatie: http://geocities.com/r337m0nk3y/dvv/boid.gif[/quote]kewle "Smiley" PcDealer :)

Verwijderd

sjeez ! stel je ff een potje aan zeg :(

:r

Verwijderd

Topicstarter
Dat blijkt, ik zal beter oppassen met topics voortaan..

misschien kan ik het iets goed maken door te vertellen dat ik in de afgelopen twee weken al bijna 20 koetjes geïnstalleerd heb.
Volgende week ergens gaan we ze flushen (als de stats tenminste weer werken).

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 19:59 schreef Gulpener het volgende:
kewle "Smiley" PcDealer :)[/quote]Hij is van Raptor20
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/63552/2

LinkedIn WoT Cash Converter

• Witlof
  • Laatst online: 21:20
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 20:07 schreef PcDealer het volgende:
Hij is van Raptor20
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/63552/2[/quote][/offtopic]
Hier staan nog wat leuke smiley's:
http://smilecwm.tripod.com/
[/offtopic]

Verwijderd

de stats van 2november vorig jaar ;)

Verwijderd

Is dit nou niet een mooie reden om een centrale DPC proxy op te zetten. Daar kunnen mensen direct naar flushen, of via een perproxy van een team of groep.

Verwijderd

Topicstarter
Goed idee..

• Witlof
  • Laatst online: 21:20
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 21:52 schreef stappel het volgende:
Is dit nou niet een mooie reden om een centrale DPC proxy op te zetten. Daar kunnen mensen direct naar flushen, of via een perproxy van een team of groep.[/quote]Helemaal mee eens :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 21:52 schreef stappel het volgende:
Is dit nou niet een mooie reden om een centrale DPC proxy op te zetten. Daar kunnen mensen direct naar flushen, of via een perproxy van een team of groep.[/quote]Echt geen gek idee, kun je de subteams ook bij naam erin zetten, kan iedereen zien wat een team doet. Krijgt dan misschien wel dat de eigen stats van zo'n subteam minder bezocht worden:(:(

Verwijderd

Is dit nou niet een mooie reden om een centrale DPC proxy op te zetten. Daar kunnen mensen direct naar flushen, of via een perproxy van een team of groep.[/quote]je bent een genie

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor specs zou zo'n machine moeten hebben. Misschien kan ik helpen....
Zullen we kijken of we het niet alleen maar bij een idee kunnen houden maar het ook daadwerkelijk kunnen uitvoeren?
Ik ben nieuw, maar bied desalniettemin mijn diensten aan hiervoor.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 12:12 schreef Webrunner het volgende:
Wat voor specs zou zo'n machine moeten hebben. Misschien kan ik helpen....
Zullen we kijken of we het niet alleen maar bij een idee kunnen houden maar het ook daadwerkelijk kunnen uitvoeren?
Ik ben nieuw, maar bied desalniettemin mijn diensten aan hiervoor.[/quote]Zo'm server moet dan een paar miljoen wu's per dag doorsluizen, en ook nog eens aardig wat pageviews per dag voor de stats...
Iig een aardig i-net lijntje dus, en toch wel een dual-servertje denk ik zo...

Intentionally left blank

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 14:50

The Wizard

Moderator Mobile
Dat is eigenlijk te gevaarlijk, alle blokjes aan 1 machine toevertrouwen. En je moet een goede krachtige machine hebben wil je dat allemaal kunnen verwerken.

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

Verwijderd

Topicstarter
hmmm.. dat 386-ertje dat ik nog heb liggen voldoet dus niet DUH!

Natuurlijk moet het een beest van een machine zijn, en stabiel. Maar daar is met z'n allen denk ik wel aan te komen. Ik wil in ieder geval wel wat hardware doneren.
De verbinding is inderdaad de bottlenek...
Kabel en ADSL kunnen we vergeten...
Iemand suggesties die niet te veel kosten?
Ik weet wel een plek waar we een server kunnen hosten voor fl.175,00 piek per maand.
Als die server ook nog voor andere doeleinden gebruikt kan worden wil ik dit wel op mij nemen. Ik heb echter geen idee wat voor een load zoiets gaat creeeren. Kan iemand daar wat over zeggen?
Pagina: 1