Ik heb een vraag wij hebben nu een router van U.S. Robotics en daar zit een UP link port op. Kan ik hier gewoon een switch aanhangen das veel goeikoper. Of toch beter een router. En mischien kunnen jullie ook adviseren welke switch of router ik moet pakken rondt de 120 Euro
Je hebt niet twee routers nodig. Een hub of switch moet gewoon werken.
Je kunt er gewoon een normale hub of switch aan hangen, ik zie het nut van een extra router niet echt in 
Een goeie switch is bijvoorbeeld de 3Com 3C16790, 5 poortjes en 10/100Mb
Zie de pricewatch voor prijzen daarvan (rond de 90 euro).
Overigens had je dit heel goed zelf kunnen uitzoeken met bijvoorbeeld onze eigen search
Een goeie switch is bijvoorbeeld de 3Com 3C16790, 5 poortjes en 10/100Mb
Zie de pricewatch voor prijzen daarvan (rond de 90 euro).
Overigens had je dit heel goed zelf kunnen uitzoeken met bijvoorbeeld onze eigen search
Yup, gewoon switch aanhangen.
Tenminste voor normaal thuisgebruik wel
Kan alles zijn. ligt er maaraan hoeveel poorten je nodig hebt. Dus een goedkope 4 poorts HUB of switch of dure 3Com switch met 24 poorten, doe maar wat
Tenminste voor normaal thuisgebruik wel
Kan alles zijn. ligt er maaraan hoeveel poorten je nodig hebt. Dus een goedkope 4 poorts HUB of switch of dure 3Com switch met 24 poorten, doe maar wat
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Gewoon switch aanhangen!!!
Is geen enkel probleem!
Zelf heb ik hele goede ervaringen met 3COM (heb hier thuis een 16 poorts 3COM switch staan 3C16735A 10/100 autosensing)
Ik weet niet hoeveel poorten je nodig hebt, maar voor €120,- moet je niet teveel poorten op een switch willen hebben.
Anders kom je toch wel weer snel op een hub terecht.
Kijk eens in de Pricewatch voor de switches en hubs.
Is geen enkel probleem!
Zelf heb ik hele goede ervaringen met 3COM (heb hier thuis een 16 poorts 3COM switch staan 3C16735A 10/100 autosensing)
Ik weet niet hoeveel poorten je nodig hebt, maar voor €120,- moet je niet teveel poorten op een switch willen hebben.
Anders kom je toch wel weer snel op een hub terecht.
Kijk eens in de Pricewatch voor de switches en hubs.
Nog een vraag wat is het verschil tussen een hub of een switch ???
Bedankt voor de reply's
Bedankt voor de reply's
ligt wel gelijk heel je netwerk open mja 
zou er een freesco boxje tussengooien en die vervolgens met een extra lan adapter doorlinken naar een hub/switch
zou er een freesco boxje tussengooien en die vervolgens met een extra lan adapter doorlinken naar een hub/switch
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
kheb wel een switch op mn router, maar zit ook hardware firewall op mn router en op de pcs in mn netwerk softwarefirewalls, dan ligt t toch niet open?KaMiKaZe schreef op 18 November 2002 @ 16:53:
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Neuh, WAN ligt nog steeds aan de WAN poort van z'n router hoor en de switch aan de uplink.KaMiKaZe schreef op 18 november 2002 @ 16:53:
Dus alle verkeer gaat nog gewoon door de router voordat het bij de switch komt
alleen een router is niet echt beveiliging hoorLiquidSilver schreef op 18 november 2002 @ 17:00:
[...]
Neuh, WAN ligt nog steeds aan de WAN poort van z'n router hoor en de switch aan de uplink.
Dus alle verkeer gaat nog gewoon door de router voordat het bij de switch komt
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Mwah je kan met firewall alles vrij goed dichtmaken.
Maar dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het hetzelfde is als voordat die switch eraan zat.
Pagina: 1