Toon posts:

voodo 3 ??

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ergens tussen de rommel nog een voodo 3 gevonen :Y)
natuurlijk kon ik de doos niet meer vinden :(

nu zit er ook een plug op die wel een beetje op een tv out lijkt , maar ik weet niet zeker of het een tv-out is weet iemand hoe je een tv-out ingang kan herkennen bij een videokaart of heeft iemand een foto van een tv-out ingang zo dat ik eve kan vergeljken

al vast bedankt _/-\o_

Verwijderd

TV-Out zit op Voodoo 3 ja.....

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

voodoo 3 heeft een tv out hoor, S video out heeft ie, das een 4 polig stekkertje met een plat sleufje

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-08 22:43
Heb je zelf gezocht? Als je op internet heb gezocht, zie je heus wel een plaatje met een TV-oUT erop. (kijk bij videokaart fabrikanten sites) :)

zit er ook een Connexiant of philips chipje op? dan is het een TV-out

Verwijderd

Topicstarter
voodo bestaat niet meer dus ik dacht ze zullen geen site meer hebben.
maar goed ik ben geholpen

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
waarschijnlijk moet je wel even zoeken naar een kabeltje dat werkt die van mn geforce2 werkte op een of andere vage manier niet.

Je moet ook de voodoo utilities installeren voordat je de TV-out kunt aansturen als ik me niet vergis.

Veel succes ermee, voodoo3 is nog steeds een erg goed kaartje voor alle DX7 spellen tot 1024*768

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

nadd schreef op 18 November 2002 @ 16:26:
waarschijnlijk moet je wel even zoeken naar een kabeltje dat werkt die van mn geforce2 werkte op een of andere vage manier niet.

Je moet ook de voodoo utilities installeren voordat je de TV-out kunt aansturen als ik me niet vergis.

Veel succes ermee, voodoo3 is nog steeds een erg goed kaartje voor alle DX7 spellen tot 1024*768
en voor spellen >dx7 is er een tooltje die t spel wijsmaakt dat de kaart >dx7 compliant is :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

een van deze voodoo3's ?
http://voodoo5.netfirms.com/img/index.htm

kijk maar even dan weet je het echt zeker weten, en als het dus echt zeker weten zo is, S-video kabeltje erbij en knoop aan de TV :)

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.