Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
echt een tof spel speelde vroeger op emn p1 133 carmageddon 1 al was toen heel wat
zelf vond ik 1 t best
2 vond ik ook erg goed, maar net iets minder dan 1.
3 was helemaal crap
Bier, Whiskey en Metal!!
Maar die missies waren inderdaad kut met peren.
En deel 3 was volgens mij een en al missie, die heb ik dan ook mooi links laten liggen.
Er moet een nieuwe komen! Met nog meer levels, wagens, pedestrians! en zonder missies!!
Verwijderd
Ze moeten gewoon weer een nieuwe maken die er goed uit ziet, met veel pedestrians en grote levels en weinig andere troep zoals missies
Verwijderd
Verwijderd
3 heb ik nooit gespeelt. maar een nieuwe lijkt me wel cool.
2 was ook 'wel' leuk
die andere waren bagger.
Ik vind het inderdaad wel eens tijd voor een nieuwe.
Misschien dat SCI naar ons wil luisteren.
Verwijderd
Even zoeken op google
Verwijderd
en ja deel 2 en 3 waren minder.. dus ik wacht met spanning op deel 4
Verwijderd
Maar inderdaad, een nieuwe Carmageddon (met lekkere graphics en een betere gameplay) mag er best komen!
Dan ook met een auto die je kunt upgraden (guns, spikes enz. erop bouwen) en een multiplayermode
Verwijderd
nee, de 1e die roelt zwaar....
nou jah, kan altijd nog ff GTA3 pakken, en ff wat ppl van de stoep afvegen, alleen het gevoel is anders he
carmageddon was autos rammen en mensen rammen en dan met de ruitenwissers alle ingewanden enzo van je auto afhalen (
die moet gemaakt worden, maar dan moet t wel een exacte kopie zijn van 1, alle extra's zijn minpunten. Dat is wel gebleken.
btw, 320x240 is op de tvout nog wel te spelen
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
Carmageddon 1 & 2 waren top, vooral 2 was ownage met die coole auto's.
btw ze waren toch met een een nieuwe soort carmageddon bezig onder een andere naam
was ook een team van SCI volgens mij
http://dtd.niteshade.net/soh_preview.shtml
de site van de developer deed het niet.. maar misschien wat google-en en je komt wel achter wat meer info..
die bedoelde ikagentorangina schreef op 18 November 2002 @ 21:26:
dit is misschien wel leuk
de site van de developer deed het niet.. maar misschien wat google-en en je komt wel achter wat meer info..
Verwijderd
Misschien ligt het aan mij maar ik kan me geen carmageddon herinneren waar je ruitenwissers kon gebruiken...Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 21:03:
carmageddon was autos rammen en mensen rammen en dan met de ruitenwissers alle ingewanden enzo van je auto afhalen (had altijd medelijden met de persoon die mn auto moest schoonmaken na een race
Verwijderd
Ziet er geweldig uit maar die idioten hebben weer eens (zucht) gekozen voor een vast parcours... pff ik dacht een nieuwe Carmageddon te zien..is het weer gewoon zo'n standaart arcade racegame met 0% vrijheid...agentorangina schreef op 18 November 2002 @ 21:26:
dit is misschien wel leuk
Verwijderd
Nu maar hopen dat er echt snel een deel 4 komt carmageddon blijft nog steeds het beste beuk race en splatter spel
laat die baggergame nou maar uitsterven
als er weer een slechte deel uitkomt dan noemt iedereen het uitmelken en te zeiken dat ze niet met iets nieuws op de proppen te komen.
t sturen ging gewoonweg niet lekker

maar t was wel erg brut om een deur open te gooien als je een poppetje net miste
of een hond zachtjes op de bumper nemen, als je zo'n mega-stop hebt en dan al je op een hele zooi poppetjes af rijdt remmen --> hond vliegt heel hard op de poppetjes af, keilt er een paar om en vliegt tegen de muur
maarja, deel 1 was echt koel, ik vond t echt vet, toen ik een demo had van the splatpack
woei!
maarja
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
neej maar ff serieus ik w8 nog steeds op het vervolg, maar dan waar je zelf ook je auto kunt opbouwen uit parts
Verwijderd
Alleen het weggedrag van die auto's suckte, vooral ook die bak waarmee je begon.
Maar het was wel...
ga het denk ik maar weer eens installeren
SCI was de publisher.Phant0m schreef op 19 november 2002 @ 10:38:
laten we met zijn alle gaan meelen naar scsi (zo heette de developer toch oid)
neej maar ff serieus ik w8 nog steeds op het vervolg, maar dan waar je zelf ook je auto kunt opbouwen uit parts
SCSI is iets heel anders
ik wil em ook weer spelenVerwijderd schreef op 19 november 2002 @ 10:49:
Damn ja, Carmageddon 2 was het eerste spel waar voor ik echt de moeite nam om het uit te spelen, deel 1 heb ik net gemist (ja wat moet je als je alleen een 486 zonder geluidskaart hebt?)
Alleen het weggedrag van die auto's suckte, vooral ook die bak waarmee je begon.
Maar het was wel...![]()
ga het denk ik maar weer eens installeren
maar ja hij draait niet op een nt kernel (GVD #T^*&$(!@$#&*%^@#)
toch maar eens die oude pc installen en 98se erop smijten
Bier, Whiskey en Metal!!
werekn zowel 1 als 2 niet op nt?Lord_Mithril schreef op 19 November 2002 @ 10:50:
[...]
ik wil em ook weer spelen
maar ja hij draait niet op een nt kernel (GVD #T^*&$(!@$#&*%^@#)
toch maar eens die oude pc installen en 98se erop smijten
zeker alleen tdr2000

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
ja net zoals in death rally maar dan in 3dVerwijderd schreef op 18 november 2002 @ 19:52:
Carmageddon 1 heb ik veel lol mee gehad, 2 volgens mij nooit gespeeld, en 3 was toch zo'n budgettitel genaamd TDR2000 oid? Weet wel dat die door de bladen flink werd afgezeken...
Maar inderdaad, een nieuwe Carmageddon (met lekkere graphics en een betere gameplay) mag er best komen!
Dan ook met een auto die je kunt upgraden (guns, spikes enz. erop bouwen) en een multiplayermode
lekker splatten
lijkt me wel gaaf.. een nieuwe cometogether uuh carmageddon
lijkt me wel cool
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Verwijderd
idd missies zuigen, ik wil 101% vrijheid!! ik bepaal zelf wel waar ik heen ragVerwijderd schreef op 19 november 2002 @ 11:29:
Lijkt me ook een strak plan om een nieuwe versie te maken zonder al die troep van missies enz... Ik vond 2ook heel mooi alleenheb ik het niet lang gespeel door idd die kutmissies. Maar ik denk niet dat het er komt helaas
Verwijderd
Ik heb net toch echt Carmageddon 2 in Windows 2000 gespeeldVerwijderd schreef op 19 november 2002 @ 10:57:
yup alleen TDR2000 werkt op NT KERNEL 1 en 2 werken alleen op win98se en winme, helaas zijn daar geen updates voor
hij zegt dat hij niet op een NT kernel draait..Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 15:49:
[...]
Ik heb net toch echt Carmageddon 2 in Windows 2000 gespeeldHij zal het in XP dus ook wel doen
en ik zou zweren dat 2k ook een NT kernel had...
en ja ik heb alles qua compatibility mode al geprobeerd..
Bier, Whiskey en Metal!!
splatterpackVerwijderd schreef op 18 November 2002 @ 23:09:
[...]
Misschien ligt het aan mij maar ik kan me geen carmageddon herinneren waar je ruitenwissers kon gebruiken...
btw waarom moest SCI het nou zoooo hard verneuken met carmageddon 3 ?!?!
als je een beetje tijd aan een nieuwe game besteed en beetje nieuwe modus en i-net doet wordt het echt wel een top game
Verwijderd
Volgens mij is er ruzie geweest tussen een aantal partijen die TDR2000 maakte. Er is toen uiteindelijk een Australisch bedrijfje mee aan de haal gegaan.STIMPPYYY schreef op 19 november 2002 @ 21:03:
[...]
splatterpack
btw waarom moest SCI het nou zoooo hard verneuken met carmageddon 3 ?!?!
als je een beetje tijd aan een nieuwe game besteed en beetje nieuwe modus en i-net doet wordt het echt wel een top game
Ik vond twee erg goed. Zelfs nog een seat ibiza van een vriend voor gemaakt. Was wel leuk om een 200 mph seat voorbij te zien racen.
Maar ik wacht op de eerste GTA3 (uit je auto en schieten/jatten van auto's) /street legal (bouw je eigen moordmachine) /Carma2 (al het voorgaande ter mindere glorie van je tegenstander) mix.
Ondertussen koester ik mij bij de herinnering van mijn broertje die een kamer naast mij schreeuwend van triomf virtueel op mij af stormde met zijn auto (terwijl ik schokkend met mijn gas en zigzaggende rijdend de kreupele tegenstander uithing), om net voor hij mij raakte een mine te deployen en hard weg te rijden
Helaas moet ik er ook bij vertellen dat het mij ook is overkomen dat ik hem wilde rammen en in volle vaart tegen zijn auto knalde terwijl hij de solid granite car status verwierf.
*zucht* twee roeleerde echt.
Verwijderd
Whehe of die domme AI auto's goed verneuken!Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 21:18:
[...]
Volgens mij is er ruzie geweest tussen een aantal partijen die TDR2000 maakte. Er is toen uiteindelijk een Australisch bedrijfje mee aan de haal gegaan.
Ik vond twee erg goed. Zelfs nog een seat ibiza van een vriend voor gemaakt. Was wel leuk om een 200 mph seat voorbij te zien racen.
Maar ik wacht op de eerste GTA3 (uit je auto en schieten/jatten van auto's) /street legal (bouw je eigen moordmachine) /Carma2 (al het voorgaande ter mindere glorie van je tegenstander) mix.
Ondertussen koester ik mij bij de herinnering van mijn broertje die een kamer naast mij schreeuwend van triomf virtueel op mij af stormde met zijn auto (terwijl ik schokkend met mijn gas en zigzaggende rijdend de kreupele tegenstander uithing), om net voor hij mij raakte een mine te deployen en hard weg te rijden.
Helaas moet ik er ook bij vertellen dat het mij ook is overkomen dat ik hem wilde rammen en in volle vaart tegen zijn auto knalde terwijl hij de solid granite car status verwierf.
*zucht* twee roeleerde echt.
*Een moddervette dieplader komt met 200+ op je af geraast en net voordat hij je raakt een dubbele springveer gebruiken! baaaaaaaaaaaaf!! en meestal gelijk ook nog kaboem
Verwijderd
Hmmm Carmageddon 2 heeft nooit gewerkt bij mij op win2kpro krijg je die melding this game doesnt support NT ofzoiets.Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 15:49:
[...]
Ik heb net toch echt Carmageddon 2 in Windows 2000 gespeeldHij zal het in XP dus ook wel doen
Alleen TDR werkte bij mij op win2kpro en winxppro.
Ik mag aannemen dat je wel geprobeerd hebt om hem in win95 compatibility mode te laten draaienVerwijderd schreef op 20 November 2002 @ 10:11:
[...]
Hmmm Carmageddon 2 heeft nooit gewerkt bij mij op win2kpro krijg je die melding this game doesnt support NT ofzoiets.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Verwijderd
Geen idee of het van belang is, maar ik heb SP3 geinstalleerd.Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 10:11:
[...]
Hmmm Carmageddon 2 heeft nooit gewerkt bij mij op win2kpro krijg je die melding this game doesnt support NT ofzoiets.
Draai W2kpro NL, en net weer lekker geragd
Volgens mij werkt hij bij mij gewoon hoorVerwijderd schreef op 20 November 2002 @ 10:11:
[...]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
met de schakeloptie -hires crasht ie terug naar de desktop
Verwijderd
Ze moeten echt fietsers inbouwen als ze een nieuwe maken.
Iedereen in de benen wagen is niet echt realistisch.
Maar dan krijg je allemaal lakschade, voetgangers maken geen krassen, en bloed kan je gewoon afwassenVerwijderd schreef op 21 november 2002 @ 22:34:
Carmageddon rulde!
Ze moeten echt fietsers inbouwen als ze een nieuwe maken.
Iedereen in de benen wagen is niet echt realistisch.
Verwijderd
we hadden toen net een hypermoderne Pentium 166 met 32 mb ram, alleen duurde het laden van levels eeuwig met een 8x cdrom speler

op de tvout van je regular tv schermpje is 320x240 nog wel om aan te zien
alleen die view distance had iets verder gemogen, en ik vind t k*t dat ik de hires niet krijg opgestart, anders maar es een bootcdtje maken
maar weet iemand of er ooit nog een deel 4 komt?
we zijn inmiddels 10 jaar verder dan toen 1 en 2 uitkwamen.
was net ff deel 2 aan het spelen maar grafisch ziet het er niet meer uit en speelt het ook niet lekker meer
Lekker zijn is een gave :)
Effe serieus, ik denk dat je beter even een nieuw topic kan aanmaken, met wat recentere info, ik denk niet dat het zin heeft om in dit topic door te gaan
[ Voor 1% gewijzigd door Equalized op 02-06-2006 17:47 . Reden: typo ]
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Verwijderd
Dit topic is gesloten.