En toch is het onterecht. Sjeez Christiaan, Ben je christelijk ofzo?

Eigenwijs
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Mail hem dan ipv van nutteloze discussies of laat het rusten.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
ah u solliciteertd naar een punter onder uwen aarsch?
kortom: haal die plaat van voor je kop en kijk naar de linkjes in dat topic
kortom: haal die plaat van voor je kop en kijk naar de linkjes in dat topic
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Woestijn_Kameel kan beter even wat water gaan drinken? Met een lege bult gaan zeuren over een topic heeft geen zin.
Doe dat dan via mailVerwijderd schreef op 18 november 2002 @ 15:53:
jaja, ik laat het nu rusten. Dit moest ik alleen nog ff kwijt
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Kap dan met zaniken in LAVerwijderd schreef op 18 november 2002 @ 15:54:
ik ga niet melen

Jeremy Clarkson
Wat wil je dan. 
Je wil niet mailen maar je meldt het ook niet, ook zou je het laten rusten maar ondertussen open je nog een topic.
Je wil niet mailen maar je meldt het ook niet, ook zou je het laten rusten maar ondertussen open je nog een topic.
Verwijderd
Dan ga je ook geen bal bereiken! Zeker niet door weer een topic te openen...Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 15:54:
ik ga niet melen
Verwijderd
/me is principeel tegen zulke users!Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 15:54:
principieel tegen melen van modjes enzo
Verwijderd
Waarom dan niet??? want je loopt nu alleen ons maar te irriterenVerwijderd schreef op 18 november 2002 @ 15:54:
ik ga niet melen
Ik ook.... erg vermoeiend
Jeremy Clarkson
ik heb het toch gemeld!bazs2000 schreef op 18 November 2002 @ 15:55:
Wat wil je dan.
Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 15:54:
principieel tegen melen van modjes enzo
Das dan heel vervelend.
Topicje gaat dicht omdat het anders een 'jamaar ik ga niet melen maar wel zeuren' topic wordt. Zeuren mag, maar dan moet je gewoon mailen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.