Ik hoor jullie allemaal al denken daar heb je er weer één die zijn html-emailtje vanuit php niet kan verzenden. En dat klopt tot op zekere hoogte. Ik heb de volgende code:
Het probleem echter is dat als ik ze één voor één verstuur dan gaat het goed. Verstuur ik ze per 100 dan ziet iedereen de html code en worden de headers blijkbaar niet goed meegenomen en ziet iedereen de html code ipv een fraaie html mail. Iemand een idee??
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| $subject = "nieuwsbrief."; $headers .= "From: Hacpeema <jaco@jaac.nl>\r\n"; $headers .= "X-Sender: <jaco@jaac.nl>\n"; $headers .= "X-Mailer: PHP\n"; $headers .= "X-Priority: 3\n"; $headers .= "Return-Path: <jaco@jaac.nl>\n"; $headers .= "MIME-Version: 1.0\n"; $headers .= "Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1\n"; $headers .= "cc: \n"; $headers .= "bcc: "; $message = heb ik voor het overzicht weggelaten... $result = mysql_query("SELECT email FROM adres GROUP BY email"); while($row = mysql_fetch_array($result)){ mail($row[0], $subject, $message2, $headers); } |
Het probleem echter is dat als ik ze één voor één verstuur dan gaat het goed. Verstuur ik ze per 100 dan ziet iedereen de html code en worden de headers blijkbaar niet goed meegenomen en ziet iedereen de html code ipv een fraaie html mail. Iemand een idee??