Heb nu met onze band (ArmadA samen met dr.Q en een paar andere) al 2 jaar een zeer mooie ruime en goed geisoleerde oefenruimte (je weet wel glaswol, gips wand, noppe schuim). We willen nu de volgende dingen opnemen op een mengpaneel om zo alles goed afstellen en dan om OPTENEMEN.
Lijsje van wat er allemaal op de mengpaneel moet zitten.
* zang MIC
* Gitaar MIC (twee keer vanwege chorus effect. heb marshall VS265)
* Gitaar MIC
* Basgitaar MIC
* Drum MIC (4 keer omdat we een alles goed omgenomen wille hebben)
Dus een mengpaneel met 8 mic ingangen die samen gecombineerd kunnen worden, afgesteld en naar een compleet stereo signaal kunnen om opgenomen te worden door Tape/MD. En ook vooral wat voor MIC's we moeten gebruiken (er zal wel een verschil zijn tussen de bas en gitaar en drum en weet ik al).
Ik ben zelf eruug nOOBie op dit gebied en hoop dat jullie the Dark Path of recording kunnen verlichting voor mij.(OMG teveel D en D gespeelt
)
Met de budget denk we rond de 500 euro klaar moeten zijn... ja het hoeft geen top opper top kwaliteit te zijn. We doen dit ABSOLUUT niet profesioneel en doen het voor de vrijtijd en lol en omdat we gewoon grandioos goed Hardrock en Metaal maken
Bij deze.....
Lijsje van wat er allemaal op de mengpaneel moet zitten.
* zang MIC
* Gitaar MIC (twee keer vanwege chorus effect. heb marshall VS265)
* Gitaar MIC
* Basgitaar MIC
* Drum MIC (4 keer omdat we een alles goed omgenomen wille hebben)
Dus een mengpaneel met 8 mic ingangen die samen gecombineerd kunnen worden, afgesteld en naar een compleet stereo signaal kunnen om opgenomen te worden door Tape/MD. En ook vooral wat voor MIC's we moeten gebruiken (er zal wel een verschil zijn tussen de bas en gitaar en drum en weet ik al).
Ik ben zelf eruug nOOBie op dit gebied en hoop dat jullie the Dark Path of recording kunnen verlichting voor mij.(OMG teveel D en D gespeelt
Met de budget denk we rond de 500 euro klaar moeten zijn... ja het hoeft geen top opper top kwaliteit te zijn. We doen dit ABSOLUUT niet profesioneel en doen het voor de vrijtijd en lol en omdat we gewoon grandioos goed Hardrock en Metaal maken
Bij deze.....