Toon posts:

19 volt adapter?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier in Noorwegen met een Sony Vaio laptop die een 19.5 volt adapter nodig heeft. Probleem is alleen dat ie nat is geworden en doorgebrand 8)7 8)7 . Kan hier geen enkele 19.5 volt adapter krijgen, wel een 19. Kan ik deze zonder problemen in mn laptop pluggen of gaat mn laptop niet leuk vinden?

BTW, laptop werkt nog steeds, heb m gecheckt met iemand anders' powerchord.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Gaat wel werken waarschijnlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, ga het nu proberen.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:10
Is een nieuwe adapter bestellen bij Sony geen idee? 8)7

Een 19 volt adapter moet wel werken, mits hij de stroom kan leveren en hij een beetje stabiel is. Een paar procent afwijking gaat nog wel, veel meer moet het niet worden.

Verwijderd

kan best dat een 12v adaptor nog wil werken :)
Je accu wordt dan waarschijnlijk niet bij geladen

Verwijderd

Topicstarter
Is een nieuwe adapter bestellen bij Sony geen idee? 8)7
Nou, het probleem is dat ik in Noorwegen zit en geen enkele computerboer hier Sony Vaio producten verkoopt. Verder duurt bestellen bij Sony over het algemeen mega-lang en is het mega-duur. (Arme student die woont in een land waar je 9 euro voor een pak sigaretten moet neerleggen=geen geld voor zoiets debiels als een adapter:moet ook nog een nieuwe videokaart komen bij terugkomst in januari :P )

Maar ik heb dus ondertussen een no-name adapter geprobeerd en die werkte niet!! :( :( Lampje op adapter begon als een dolle te knipperen op het moment dat ik m aansloot op mn laptop.

Heeft het ook niet iets met Ampêres te maken?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

heeft zeker te maken met amperes ........
die adaptor moet een gelijk of hoger getal hebben dan die van je ouwe voeding

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Hoe komt het dan dat die twee no-name (ze hebben wel een naam, ben ik alleen vergeten maar zal wel iets zijn geweest als turbo :O of extreme :O ;) ) het niet deden. Ze gaven allebei meer dan de 2.15 Amh van de Sony adapter.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

wisselspaning/gelijkspanning verhaal
plus en min omgewisseld

Als je een multimetertje hebt dan ben je er zo achter

mischien worden ze toch stieken overbelast .......
trek je accu eens uit je laptop en sluit dan die adaptor dan een aan (scheelt laadstroom)

Heb je de nonames op de laptop van je vriend geprobeert ?

Iperf

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 18:11

YellowCube

Wait...what?

Heb je al eens bij Komplett Data (zitten op de Møllergaten 1) gekeken ? Mijn ervaring is dat die jongens je meestal wel kunnen helpen met dat soort dingen.

offtopic:
en over dat pakje sigaretten...Gewoon nokken met roken (en zuipen). Heb ik ook gedaan en dat scheelt een bak met geld waar je U tegen zegt

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Pagina: 1