8kha @ 2200xp cpu volgens bios wel Epox zegt van niet ???

Pagina: 1
Acties:

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:14

Apoca

Array Technology Industry

Topicstarter
Hoi ik heb een probleem ben nu al een aantal dagen bezig over mijn pc upgrade. Zou graag een 2400xp willen maar dat gaat niet, 2200xp is volgens bios max. Nu zoek ik me echt dood. Komt door het volgende op de cpu lijst van epox gaat mobo maar tot 1800xp mooi. maar ze brengen wel ff een bios uit die tot 2200xp gaat. Na kijken op verschillende forums in NL en de VS kom ik tegen dat mensen die zelf bij epox werken zeggen dat de mobo maar tot 1800xp gaat of en nou een bios uitkomt die iets anders zegt of niet. Zelf snap ik er geen bal meer van. Ook mail actie met epox bracht geen uitkomst. Kan ik nu wel of geen 2200xp op mijn mobo zetten of niet. Iemand ervaring met dit moederbord en die cpu of ......

Thanks.

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Er zijn twee verschillende revisies van de 8KHA. Daarnaast bestaat er ook nog de 8KHA+ (met de plus dus). De meest actuele CPU support list vind je wel op de Epox site. Linkje staat elders in de Technische PMG FAQ :)

• Apoca

Apoca

Topicstarter
Ja dat wist ik dus ook dat er een 8kha en er 1tje met een + is maar het gaat om de versie zonder de +. En verder heb ik ook nog versie 1.3 en niet 1.1 van de 8kha mobo voor mensen die daar iets aan hebben.

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W

• Apoca

Apoca

Topicstarter
Het is niet te geloven maar de mensen van Epox hebben ff een mail terug gestuurd. Na lang zoeken zijn ze eruit het kan dus dat ik een 2100xp op de mobo prik ( dat wist ik al uit de bios update ) en meer zou ook moeten kunnen zeiden ze :? jaja maar niet mijn bios die de laatste versie is.... Maar ze vermelden er wel ff bij dat het mobo maar gaat tot 1800xp orgineel. Uhhh ja lekker snugger weer allemaal.

Pagina: 1