Bin laden bestaat niet, eerst lezen .

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stel dat Bin Laden niet bestaat, maar een fictief figuur is. Een hersenspinsel van Bush en zijn kornuiten. Zodat ze een excuus hebben om irak enzo aan te vallen voor olie.
Het kan natuurlijk ook een excuus zijn om meer geld in het leger te pompen.

Mijn stelling is dus: Bin Laden bestaat niet en is bedacht door de vs , vandaar dat zze hem niet te pakken krijgen . Ook word bush gesponsord door de oliemaatschapijen en de wapenindustry.

Kzeg natuurlijk niet dat het zo is, zelf ben ik helemaal niet zo fel tegen bush. Maar tis toch een leuke stelling

En zo vergezocht is het niet, hoe moeilijk is het om als powerfull regering een paar tapepjes te maken met een baarmans die zijn anti Amerikaanse gevoelens uit en een paar vliegtuigjes neer te rossen? niet moeilijk dus. Dus plz eerst ff goed nadenken voordat je er gelijk een slotje op sodemijter. Dus plz Christiaan Verwijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Verzonnen lijkt me iets te maar de oorlog in Irak gaat denk ik alleen om de Olie.
Waarom denk je dat de VS koeweit heeft gelopen?
Niet om die zielige mensjes te redden hoor het ging hun gewoon om de Olie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Urm, het is dan toch wel een beetje gekjes dat oom Bin in de Islamitische wereld errug bekend is en iedereen zijn geschiedenis kent. Het zou een knap staaltje indoctrinatie zijn van de VS als ze de 'tegenstander' konden laten geloven in een fictief figuur, inclusief topmensen uit de politiek en zakenwereld. Niet een beetje, maar héél erg ver gezocht dit. Maar goed, het zou theoretisch kunnen.

/Ow en trouwens, wie zou dan die aanslag op het WTC gepleegd hebben? De CIA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo moeilijk is dat helemaal niet. Het draait inderdaar allemaal om propaganda. Al jazera is gewoon van de vs en daar zenden ze dat Bin Laden shit op uit. En er lopen Bin Laden dubbelgangers rond, soort hulp sinterklaasen zeg maar . Sinterklaas bestaat immers ook niet en toch geloven de kinders erin totdat iemand het tegendeel "bewijst"

En die wtc aanslagen zijn dan in opdracht van 1 of andere secret agencie gepleegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
IMHO is dit nog steeds niet W&L waardig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkJedi schreef op 18 November 2002 @ 14:45:
Verzonnen lijkt me iets te maar de oorlog in Irak gaat denk ik alleen om de Olie.
Waarom denk je dat de VS koeweit heeft gelopen?
Niet om die zielige mensjes te redden hoor het ging hun gewoon om de Olie.
En waarom viel Sadam Koeweit binnen? Ook niet om zielige mensjes te helpen maar ook vanwege de olie.

Wat betreft Bin Laden, misschien is hij een fictief figuur, maar de die vier Boeings waren niet fictief, evenmin als de kapers die daar in zaten. Om over de slachtoffers maar te zwijgen.
Ik bedoel maar, het is niet zodat als Bin Laden niet bestaat, er opeens niets meer aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 14:49:
Zo moeilijk is dat helemaal niet. Het draait inderdaar allemaal om propaganda. Al jazera is gewoon van de vs en daar zenden ze dat Bin Laden shit op uit. En er lopen Bin Laden dubbelgangers rond, soort hulp sinterklasen zeg maar .
Ik zou niet té snel conclusies trekken over Al Jazera, Bin Laden en hulpsinterklasen. In je beginpost veronderstel je dat Bin Laden wel eens helemaal fake zou kunnen zijn en vervolgens claim je dat Al Jazera van de VS is en er 10 Bin Ladens rondlopen.
Misschien zijn er wel mensen die jou willen laten geloven dat de VS aan indoctrinatie doet en dat Al Jazera een van hun middelen is ;) . Dan ben je het kringetje weer rond en weet je nog niets.
Het enige dat ik kan zeggen == ik weet het niet en ik durf ook niets te geloven. Lijkt me de verstandigste instelling in dit geval.

/overigens is dit topic meer sensationeel dan wetenschappelijk of levensbeschouwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap ook trouwens het hele probleem niet dat ze als excuus olie gebruiken, ze kunnen tegenwoordig toch ook al zelf olie maken ? Ik denk dat bush sowieso toch even een keertje oorlogje wil spelen in de tijd dat hij president is :) En ik denk wel dat bin laden wel degelijk bestaat want in 1995 hadden ze ook al last van hem ofzow (weet neit meer precies) en toen was ie ook al in het nieuws. En je het ook videobeelden enz van die man..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 14:54:
[...]

Ik zou niet té snel conclusies trekken over Al Jazera, Bin Laden en hulpsinterklasen. In je beginpost veronderstel je dat Bin Laden wel eens helemaal fake zou kunnen zijn en vervolgens claim je dat Al Jazera van de VS is en er 10 Bin Ladens rondlopen.
Misschien zijn er wel mensen die jou willen laten geloven dat de VS aan indoctrinatie doet en dat Al Jazera een van hun middelen is ;) . Dan ben je het kringetje weer rond en weet je nog niets.
Het enige dat ik kan zeggen == ik weet het niet en ik durf ook niets te geloven. Lijkt me de verstandigste instelling in dit geval.
Je kunt er ook vanuit gaan dat alles wat aan nieuws op de tv wordt uitgezonden propaganda is en dus niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Ach welnee, het is andersom !

Bush bestaat niet, het is een verzinsel van Bin Laden.

Maargoed, dat maakt toch niets uit want dat hebben wij allemaal verzonnen.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unclero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:50

unclero

MB EQA ftw \o/

Ach, de Amerikanen hebben ons ook bijna laten geloven dat tijdens de Kosofzo-oorlog Serviers hersenloze barbaren waren die aan kannibalisme deden..
En die boeings waren inderdaad echt... Maar met dat soort ongein heeft de CIA in Zuid-Amerika al heel veel ervaring.

Maar dan hebben ze dat personage wel heel precies neergezet.. schilder m af als een halve heilige met veel geld. Laat hem ook nog wat gedichtenbundels uit brengen..
diep t maar lekker uit..'
Laat hem uit een schilderachtige 'Sissi'-familie komen om de verbeelding nog wat extra te helpen.

Iemand de film "Wag the dog" gezien?

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
En hij gaat toch echt weer dicht. Ten eerste omdat een draadje niet voor niets gesloten wordt en je dus niet meteen dezelfde weer moet gaan openen. Bovendien heb ik wel degelijk nagedacht over wat ik met jou draadje moest - schrijven dat ik kennelijk de vorige keer niet heb nagedacht helpt niet dit draadje wel op te houden.

Bovendien lopen er al veel te veel threads over dit onderwerp:
Oorlog in Irak - de ware redenen?
New World Order
Midden-Oosten: en toen was er verandering
Amerika

Ook de hele flamerige ondertoon, zoals de titel zelf al, maakt dit draadje niet W&L waardig. Als je het nou vriendelijker geprobeerd had.....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.