Toon posts:

.nl als particulier v.a. wanneer?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon het niet vinden op google ofzo, want met 'particulier .nl domein' krijg ik erg veel hits.

Maar vanaf wanneer mag je als particulier ook alweer .nl domeinen registreren?
(nee, ik bedoel niet die mogelijkheid via je provider's kvk nummer) Was toch ergens begin volgend jaar? Maar weten jullie de precieze datum?

Verwijderd

Ckeck even de nieuwsheadlines van T.net en Fok! van de afgelopen 4 dagen. Staat ie gegarandeerd bij.

• Friebo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2025
Eind januari 2003, stond vermeld op de frontpage dacht ik.
Nieuwe reglementen treden op 29 januari 2003 in werking

14/11/2002

De nieuwe reglementen en regelingen van SIDN treden op woensdag 29 januari 2003 in werking. Het .nl-domein staat vanaf die datum open voor aanvragers uit de hele wereld, ook voor privé-personen.

De volgende reglementen en regelingen treden op 29 januari 2003 in werking:
reglement voor registratie van .nl-domeinnamen;

reglement voor deelnemers;

regeling voor .nl-domeinnaamarbitrage;

WBP-regeling SIDN;

CvKB-regeling.
De teksten van de nieuwe reglementen en regelingen zijn beschikbaar via deze website in de vorm van pdf-bestanden. Zie hiervoor de rubriek “Algemeen | Voorschriften | Nieuwe reglementen”.

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Kan ik als particulier een .nl-domeinnaam laten registreren?

Vanaf 29 januari 2003, wanneer de nieuwe reglementen in werking treden, hebben particulieren de keuze tussen een gewone .nl-domeinnaam en een persoonsdomeinnaam. Tot 29 januari 2003 kunnen particulieren alleen een persoonsdomeinnaam registreren.

Een persoonsdomeinnaam kan alleen worden aangevraagd door een natuurlijk persoon, niet handelend in de uitoefening van een beroep of (werkzaamheden voor) een bedrijf, die ingezetene is van Nederland. Voor de voorwaarden zie op deze website onder "Domeinnamen | Aanvragen | Persoonsdomeinnamen".

Volg de nieuwsberichten in de rubriek Nationaal nieuws voor verdere informatie.
www.sidn.nl kan je zelf toch ook wel raden?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Dit is te vinden in de search, en het is laatst ook nog op de FP langsgekomen:
nieuws: Particuliere .nl-domeinen uitgesteld tot eind januari

Dit topic is gesloten.