Toon posts:

Veels te lage performance of normaal?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij alle alle spellen die ik tot nu getest heb heb ik problemen met fps, bijv. Mohaa SP heb als ik mannetjes zie fps van 20 en heb zelfs 6 gehad nou gezien mijn sign. moet dat niet kunnen bij een best wel oud spel dat ik toch wel normaal moet kunnen spelen. Dit komt voor als ik bij veel mannetjes in de buurt kom, dus hij moet die bots laden. Op mijn oude pc Intel p3 500 mhz met tnt2 256 pc 133 mb het toch wel prima liep en ik kan niet voorstellen dat als het zo met mijn pc loopt dat het op mijn oude systeem wel goed liep. Ook bij andere spellen als ik veel mannetjes zie is het mis zoals mafia als er meer dan 4 mannetjes zijn dropt de fps als een gek ook bij ut2003 haal ik fps van 10 soms wel 80 (als ik er geen mannetjes in de buurt zijn) dus het is duideljk een procecor probleem. Als ik dan bij andere mensen zie dat mafia of mohaa sp prima lopen, die halen gewoon prima fps ik haal echt bij een aantal mannetjes fps van 20 bij mafia, en bij mohaa is het helemaal eng. Nou dan is het onmogleijk dat het op mijn oude systeem heeft kunnen draaien, en toch heeft het gedraait dus het ligt aan mijn niuewe cpu. Ik heb alle drivers up to date bios flahs, vga bios flash winxp opnieuw gestalld 4 in 1 drivers geinstallt, niks helpt ik vind het maar raar probleem of is het normaal dat ik mohaa sp met dik low fps speel :?

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:33
hoeveel 3Dmarks heb je??

Dat is geen heilige waarde maar wel mooi om te kijken of er een driver enorm loopt te kutten.

UNOX: The worst operating system

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik wil je helpen maar het verhaal is echt niet te lezen. gebruik eens enters en wat meer leestekens! *gaat nu beginnen*

Verwijderd

Topicstarter
Nou mijn 3d mark is normaal 11500 maar ja daar word niet veel vna je cpu gevraagt :) meer van je graphicsche gedeelte

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
oke heb geprobeerd erdoorheen te ploegen :)

Heb je goede install gedaan? Als in: goede volgorde van drivers etc? En heb je de snelheid van je geheugen enzo getest? Vind het namelijk vreem dat je wel een goede 3dmark scoren haalt, maar echt in games niet. Dus misschien is gewoon je ram geheugen brak oid?

Verwijderd

Topicstarter
Ja geheugen zou goed kunnen ik ben ook naar winkel geweest die vonden het ook vreemd maar ze kenden iemand die had hetzelfde ook goede benchmark maar liep ook alls verrot. Ja ik heb alles in goede volgorde gedaan, is er niet een optie van CPU use, dat die op slow ofzo stat LOLx10³²

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:33
Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 14:09:
Nou mijn 3d mark is normaal 11500 maar ja daar word niet veel vna je cpu gevraagt :) meer van je graphicsche gedeelte
Is niet helemaal waar... maargoed....

Je kan iig met redelijke zekerheid zeggen dat de videokaart niet het probleem is.

Nou ff met iets van RC5 (ja dat is afgelopen) kijken of je CPU wel Athlonwaardig rekent :)
Daarna moet je toch gaan denken aan driverfouten op moederbordniveau

UNOX: The worst operating system

Verwijderd

Topicstarter
Sjoko schreef op 18 november 2002 @ 14:18:
[...]

Is niet helemaal waar... maargoed....

Je kan iig met redelijke zekerheid zeggen dat de videokaart niet het probleem is.

Nou ff met iets van RC5 (ja dat is afgelopen) kijken of je CPU wel Athlonwaardig rekent :)
Daarna moet je toch gaan denken aan driverfouten op moederbordniveau
Klopt hij gebruikt wel cpu maar hoofdzaak is video kaart daar is de test ook voor bedoelt (3d mark test :P ) en wat is RC5?? en ja mijn athlon rekent goed heb namlijk 4900 pc mark, maar ik wil wel screenshots neerzetten van mohaa SP met 10 tot 20 fps in low detail en in high op precies dezelfde plek :) als ik zou weten hoe je die screenshots plaatst :9

Verwijderd

Gecondeleerd..

Verwijderd

Ga naar www.theforumisdown.com, en dan naar hun "upload" sectie. Upload het plaatje naar hun image-server. Daarna krijg je een link. Zet deze link hier tussen [img][/img] tags, en klaar.

Verwijderd

Topicstarter
K ben er al achter kheb echt alles lopen testen en bij alle spellen zodrai ik schaduws uit zet kijrg ik gewoon gem. +100 fps :9 :9 :9 :+ :+

Verwijderd

Had je de AA ook aan staan dat scheelt heel erg veel perfomance !

Verwijderd

Topicstarter
Nee stond niet aan :)
Pagina: 1