[OGR-Dnet] Hoe fix ik mezelf een enorme buffer-in

Pagina: 1
Acties:

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:54
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik heel veel OGR-units heb in mn buffer-in, dat vind ik wel makkelijk ;)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 11:33
in de dnetc.ini file:

[ogr]
fetch-workunit-threshold=20

20 op een hoog getal zetten

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 13:18
Volgens mij kan je maar tot een bepaalde hoogte. Wat je kunt doen is na het fetchen je buff-in.ogr hernoemen en dan nog een keer fetchen. Daarna kun je met behulp van de optie dnetc -import bestandsnaam, alles in 1 bestand stoppen.

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-04 08:28

Pyrus

Hardknock life

Ik heb eens een keer (toen ik net begon met de dnet client :X) een paar honderd (dacht iets van 3 of 400 (!!!) ) ogr blokjes ingesteld en gedownload.... daar ben je lang mee bezig, om die af te krijgen :P :+
Zo ver kun je ze dus zeker downloaden :)

LinkedIn

• Makkelijk
thaxn ik weet genoeg

edit:
nee

toch niet helemaal, kan iemand me vertellen hoe ik automatisch flushen uitzet :)

Verwijderd

DKasemier schreef op 18 November 2002 @ 13:31:
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik heel veel OGR-units heb in mn buffer-in, dat vind ik wel makkelijk ;)
Net nadat er 4 threads geweest zijn met de strekking "Pas op met de overstap van RC5 naar OGR, buffers moeten veel kleiner worden nl. " komt hij met de vraag "Hoe een grote buffer?" |:( ;)

Hele thread is toch cynisch bedoeld, want je bent beslist geen newbie, althans niet bij RC5?

• Makkelijk
:'(

ik hou gwoon van buffers waar ik 2 maanden over doe :)

Verwijderd

Wat Pyrus verteld schijnt te kloppen, paar honderd stubs en je bent wel even bezig. Have fun :)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-05 14:26

ThaHandy

Discovery Channel

Pyrus schreef op 18 November 2002 @ 14:00:
Ik heb eens een keer (toen ik net begon met de dnet client :X) een paar honderd (dacht iets van 3 of 400 (!!!) ) ogr blokjes ingesteld en gedownload.... daar ben je lang mee bezig, om die af te krijgen :P :+
Zo ver kun je ze dus zeker downloaden :)
idd ik heb zelf 1500 ingevuld :X ik zit nu @ 1409 :/

Verwijderd

Doen zoals Pyrus zegt. Dan kan je inderdaad wel even verder.
En mocht dat niet voldoende zijn (maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen) : fetchen zoals Pyrus zegt, je buff-in hernoemen naar iets anders (bvb buff-in1) en dan opnieuw fetchen zodat je een nieuwe buff-in hebt. Dan ff de dnet client opnieuw starten met de vlag '-import <filename>' bvb in mijn geval 'dnetc.exe -import buff-in1' zodat ie de hernoemde en de nieuwe buffers samenvoegt. Eventueel herhalen zolang nodig. Maar ik zou niet overdrijven he :)

offtopic:
BTW : DKasemier heeft die vraag nooit gesteld; hij moet nog geboren worden :P ;)

[edit]
Ik moet dringen es leren lezen... Supervisor heeft dat van die import al gezegd :X

En automatich flushen afzetten kon je doen door even bij de opties te gaan neuzen. Ik weet niet meer hoe het precies heet, maar het is iets als 'Buffer and Buffer Update Options' en dan 'Keyserver <> client connectivity options', en daar kun je updates naar de keyserver dan disablen :)
Pagina: 1