Heb net een papst casefan binnen, maar daar zit een normale voedingsstekker aan vast
Ik dacht gewoon een normaal stekkertje zoals bij een cpu cooler.. misschien erg domme vraag maar waar moet ik dit op aansluiten..
Klinkt misschien lullig maar wat dacht je van een stekker die uit je voeding komt. Als het goed is past deze precies, mits je er nog een over hebt.
Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
op een lege molex aansluiting, stekkertje eraf knippen....dan zwart van de fan op zwart van de molex, geel/rood van de fan op geel van de molex
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
Ah ik begrijp t al.. sukkels hebben alleen geen schroeven bij me papst geleverd.. waar kan ik dat ding trouwens het beste neerzetten
wat heb je alVerwijderd schreef op 18 November 2002 @ 13:01:
Ah ik begrijp t al.. sukkels hebben alleen geen schroeven bij me papst geleverd.. waar kan ik dat ding trouwens het beste neerzetten
wees ff duidelijk
Verwijderd
Whehehe en dan noem je die gasten van de winkel sukkels, en jij weet niet waar je dat ding het beste neer moet zetten, waarom heb je em dan überhaubt gekocht als je niet weet waar je em neer moet zetten
papst = ownageVerwijderd schreef op 18 november 2002 @ 13:02:
Whehehe en dan noem je die gasten van de winkel sukkels, en jij weet niet waar je dat ding het beste neer moet zetten, waarom heb je em dan überhaubt gekocht als je niet weet waar je em neer moet zetten
maar ja, ik zou eerst het nut bedenken voor ik iets zou kopen...
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Probeer de fan zo hoog mogelijk (warmte stijgt) aan de achterkant (wel aan de binnenkant
) van je kast te plaatsen. Succes
Verwijderd
Ook zou ik daar in de kast een rond gat wel handig vinden.Dennis2925 schreef op 18 november 2002 @ 13:05:
Probeer de fan zo hoog mogelijk (warmte stijgt) aan de achterkant (wel aan de binnenkant) van je kast te plaatsen. Succes
Verwijderd
Tja en welke kant moet ie op blazen, want blaast hij naar buiten, zuigt ie van binnen, en andersom
Op de fan staan pijltjes. Er wijst een pijltje naar de buiten kant (de blaas kant). Het beste is om hem (als je verder geen andere fans hebt) naar buiten te laten blazen.
Hij blaast dan van binnen de lucht door naar buiten.
Welke kast heb je dan?
Hij blaast dan van binnen de lucht door naar buiten.
Welke kast heb je dan?
ff serieusVerwijderd schreef op 18 November 2002 @ 13:10:
[...]
Ook zou ik daar in de kast een rond gat wel handig vinden.
neej joh
Ik weet wel waar een papst casefan voor is
maar weet niet precies wat de beste plek is waar ik dat ding neer moet zetten.. maar alles draait prima nu.. heb er ook net een nieuwe zalman psu ingezet
Ik heb een aopen miditower btw
Ik heb een aopen miditower btw
Dit is allemaal wel erg basic.. In de FAQ's kun je wel wat informatie vinden waar je wat aan hebt, en met wat zoekwerk kom je er wel uit..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()