Toon posts:

[FireworksMX/DreamweaverMX] pop-up menu links

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen

Ik heb problemen met de integratie van pop-up menu wat ik in Fireworks heb gemaakt en in Dreamweaver zet!

Ik maak dus een pop-up menu die openklapt en 3 namen rollen hieruit!
De procedure met de pop-up menu editor in Fireworks is heel simpel, links geven, kleuren e.d.
Maar hier zit hem net het probleem: als ik het preview in Fireworks werken de links van het pop-up menu!
Wanneer ik dan deze upload/exporteer naar Dreamweaver, werkt het pop-up menutje nog maar de links werken niet meer van de subnamen!

Weet iemand hier raad mee? MX versies zijn toch gemaakt om heel gemakkelijk aan te passen? Ligt het mischien aan de javascript die wordt toegevoegd door Fireworks?

Ik zet even het prototype online, je moet maar eens kijken bij contact en Alcatel Geel, het pop-up menu werkt , maar de subnamen zijn nie meer gelinkt! http://cmdstud.khlim.be/~smartens/alcatel/prototype/

Hopelijk kunnen jullie mij hiermee verder helpen!

Verwijderd

kijk gewoon in scripting window van dreamweaver of the urls er nog staan zo niet schrijf ze erbij :)

kheb voor de rest nog nie zoveel ervaring met dreamweaver en fireworks vandaag geinstalleerd :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb gewoon bij de bron in Fireworks preview gekeken, daar zag ik hoe de subs gelinkt werden! Bij de export naar Dreamweaver viel dus dit stuk raar maar waar weg!

Dus alles in orde! Toch even zeggen dat de integratie van deze programma's optimaal werkt en zeer invoudig is!