Wat zijn ze bij kpn een stel achterlijke idioten zeg. Als ze die onzinnige umts freq. niet gekocht hadden , hadden ze geld genoeg om voor ~100% dekking te zorgen in nederland. Nu heb ik G*dverdomme nog steeds nix beters dan Isdn, en het zal me nix verbazen dat ze zeggen dat ik het niet kan krijgen omdat ze meer aan me verdienen als ik gewoon op isdn blijf internetten. 1 straatje achter mij hebben ze het wel !! Ik
op kpn, stelletje
Verwijderd
Met zulke tekst lok je een OW uitVerwijderd schreef op 18 November 2002 @ 12:25:
Wat zijn ze bij kpn een stel achterlijke idioten zeg. Als ze die onzinnige umts freq. niet gekocht hadden , hadden ze geld genoeg om voor ~100% dekking te zorgen in nederland. Nu heb ik G*dverdomme nog steeds nix beters dan Isdn, en het zal me nix verbazen dat ze zeggen dat ik het niet kan krijgen omdat ze meer aan me verdienen als ik gewoon op isdn blijf internetten. 1 straatje achter mij hebben ze het wel !! Ikop kpn, stelletje }:o }:o
Oprotten Mark, Schijnheil!. Het was jou idee om dit te posten. Sjeez. (mark zit naast me hier op school.)
Verwijderd
Tijd voor een BAN of OW....Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 12:27:
Oprotten Mark, Schijnheil!. Het was jou idee om dit te posten. Sjeez. (mark zit naast me hier op school.)
Je post het nog altijd zelf
Er bestaan ook andere ADSL providers dan KNP met MxStream hoor..
BBNet heeft ook een andere dekking dan KPN.
KPN kon bij mij ook niet leveren, dus ben ik naar cistron gegaan.
Verwijderd
offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 12:32:
[...]
Snel je text editten, lamert![/quote]
net of daar iets verkeerds stond
was een simpele verwijzing voor jullie.. van GOT-> speelplaats op school.. maar aangezien we ontopic moesten heb ik het maar weg gehaald.
reactie van jouw vind ik trouwens ook erg raar, maar daar zal zo wel wat aan gedaan worden.
[quote]Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 12:32:
[...]
Snel je text editten, lamert![/quote]
net of daar iets verkeerds stond
was een simpele verwijzing voor jullie.. van GOT-> speelplaats op school.. maar aangezien we ontopic moesten heb ik het maar weg gehaald.
reactie van jouw vind ik trouwens ook erg raar, maar daar zal zo wel wat aan gedaan worden.
Ik check al een tijdje men postcode bij cistron, Het is vanaf november beschikbaar staat er. En het is al een tijdje november d8 ik zo...CyberJ schreef op 18 november 2002 @ 12:33:
Er bestaan ook andere ADSL providers dan KNP met MxStream hoor..
Verwijderd
offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 12:36:
[...]
Waarom edit je het dan :?[/quote]
wil je nou je " probleem" oplossen met dit topic of vaste GOT-users aanvallen?
[quote]Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 12:38:
blabla
:r[/quote]
wat zegt D2k nou? -> lees even de [FAQ]FAQ[/FAQ]
[quote]Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 12:36:
[...]
Waarom edit je het dan :?[/quote]
wil je nou je " probleem" oplossen met dit topic of vaste GOT-users aanvallen?
[quote]Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 12:38:
blabla
:r[/quote]
wat zegt D2k nou? -> lees even de [FAQ]FAQ[/FAQ]
Het is voor de KPN ook maar net de vraag waar ze het meeste geld aan verdienen, zou jij ook doen denk ik. Ik in ieder geval wel.
Meh ...
Verwijderd
hey woestijn, ik heb zelf ook jaren moeten wachten op breedband internet, en het is idd behoorlijk verneukt. maar dit is geen goeie manier om je agressie kwijt te raken.
ik heb het zo gedaan, toen ik adsl kreeg,
met volle bandbreedte 24/7 illegale shit downloaden tot mijn 160gb hdd vol zat,
dat luchtte op.
dat luchtte op.
Ik heb maar 24GBVerwijderd schreef op 18 November 2002 @ 12:41:
hey woestijn, ik heb zelf ook jaren moeten wachten op breedband internet, en het is idd behoorlijk verneukt. maar dit is geen goeie manier om je agressie kwijt te raken.
dat luchtte op.
Nog meer suggesties?
Als je nu gewoon even goed leest. Er staat VANAF!! Dat houdt in dat het NA november beschikbaar is.Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 12:35:
[...]
Ik check al een tijdje men postcode bij cistron, Het is vanaf november beschikbaar staat er. En het is al een tijdje november d8 ik zo...
Alternatieven zijn Flatfee ISDN, of internet via de kabel.
Voor de rest vind ik dit een hele rare topic.
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Even een vraagje, heb jij de FAQ al gelezen, ik zie dat je aardig nieuw bent, dan zal je ook niet kwalijk genomen worden.. maar wel dat je niet weet hoe je je hier moet gedragenVerwijderd schreef op 18 November 2002 @ 12:47:
Dat staat bij de postode check ja, vanaf november. En welke maand is het nu, Juist NOVEMBER
Als er staat dat het VANAF November bechikbaar is moet ik dit dan lezen als NA? Wat is dat voor rare interpertatie Tonnetje
Nou vraag aan dan..Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 12:47:
Dat staat bij de postode check ja, vanaf november. En welke maand is het nu, Juist NOVEMBER
En wat is nu dus de vraag/het probleem waar we je mee kunnen helpen?
Hoe je kpn kan zieken? Kzou zeggen begin een gijzeling in een willekeurige kantoortoren oid.
Hoe je kpn kan zieken? Kzou zeggen begin een gijzeling in een willekeurige kantoortoren oid.
Het wil niet zeggen dat het de 1ste nov meteen beschikbaar moet zijn heVerwijderd schreef op 18 November 2002 @ 12:52:
Als er staat dat het VANAF November bechikbaar is moet ik dit dan lezen als NA? Wat is dat voor rare interpertatie Tonnetje
heb geduld man en wees blij dat sommige mensen toch nog willen proberen te helpen in dit rare topic.
Verwijderd
Tja, bij mij was het ook zo. Vanaf september (2000) beschikbaar. Uiteindelijk werd het pas in april (2001) opgeleverd.
Dat het beschikbaar is wil helaas alleen maar zeggen dat de infrastructuur dan ongeveer klaar is. Het leveren van het produkt zelf kost dan "gewoon" nog een half jaar, als je pech hebt. Gok er maar niet op dat je het voor het eind van het jaar hebt.
Dat het beschikbaar is wil helaas alleen maar zeggen dat de infrastructuur dan ongeveer klaar is. Het leveren van het produkt zelf kost dan "gewoon" nog een half jaar, als je pech hebt. Gok er maar niet op dat je het voor het eind van het jaar hebt.
Ik zou een grote steen door een raam van 1 van de kpn gebouwen kunnen gooien, met een briefje eraan oid dat ik adsl wil
Je zou ook gewoon kunnen afwachten ! Het komt vanzelf.
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
als jij zo graag breedband wilt hebben dan is er altijd nog satteliet, kabel, anders ADSL provider. Je vertelt niet eens wat je alternatieven zijn. Trouwens, vind dit waardeloos topic
Canon Digital Ixus V3
Dicht.
Topicstarter, check over 5 min. je mail
Topicstarter, check over 5 min. je mail
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()