We hebben het volgende probleem, als je microsoft photo editor van office 97 opent en je gaat naar bestand, afdrukken krijg je de volgende foutmelding : er heeft zich een toepassingsfout voorgedaan en er wordt een fouten logboek voor toepassingen gegenereerd.
En vervolgens sluit de applicatie zichzelf af.
Als we alle netwerk printers verwijderen van de pc en er alleen maar een losse printer op de lpt poort hangt is de fout weg
Hang ik de netwerk printers weer bij dan ontstaat hetzelfde probleem weer.
Hij blijft in feite nog hangen voor dat ik het print menu krijg, het lijkt haast als of hij er uit klapt als hij de printer over ip probeert te benaderen.
Het lijkt dus haast als of photo editor niet naar netwerk printers kan printen.
Het vreemde is dan ook dat verder alle applicaties zonder problemen draaien
.
Overstappen op office 2000 of xp is geen optie omdat office 97 de standaard tekst verwerker is van het ROC.
En ja dit programma is noodzakelijk, hij moet via alle pc’s benaderbaar zijn en fatsoenlijk functioneren.
Herinstalleren heeft geen effect,
Hetzelfde probleem is bij alle ROC vestigingen die office 97 en windows NT/2K draaien,
Beschrijving van het netwerk ongeveer 300 a 400 computers met op98%
daar op win nt 4 met SP 6 en die 2% win 2K pc’s met sp 3.
We draaien Novell ndps manager 2.20k en de Novell broker is 3.00a en op de workstations staat Novell client 4.81
En office 97, de printers verschillen overal.
En vervolgens sluit de applicatie zichzelf af.
Als we alle netwerk printers verwijderen van de pc en er alleen maar een losse printer op de lpt poort hangt is de fout weg
Hang ik de netwerk printers weer bij dan ontstaat hetzelfde probleem weer.
Hij blijft in feite nog hangen voor dat ik het print menu krijg, het lijkt haast als of hij er uit klapt als hij de printer over ip probeert te benaderen.
Het lijkt dus haast als of photo editor niet naar netwerk printers kan printen.
Het vreemde is dan ook dat verder alle applicaties zonder problemen draaien
Overstappen op office 2000 of xp is geen optie omdat office 97 de standaard tekst verwerker is van het ROC.
En ja dit programma is noodzakelijk, hij moet via alle pc’s benaderbaar zijn en fatsoenlijk functioneren.
Herinstalleren heeft geen effect,
Hetzelfde probleem is bij alle ROC vestigingen die office 97 en windows NT/2K draaien,
Beschrijving van het netwerk ongeveer 300 a 400 computers met op98%
daar op win nt 4 met SP 6 en die 2% win 2K pc’s met sp 3.
We draaien Novell ndps manager 2.20k en de Novell broker is 3.00a en op de workstations staat Novell client 4.81
En office 97, de printers verschillen overal.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"