Ik ben sins kort een fan geworden van films kijken via mijn PC. Nu heb ik wel een
goede video kaart (Asus GF4 4400). Toen die tijd gaf ik niets om TV-outs dus heb
besloten om de gene te kopen zonder de TV-OUT.
Mijn probleem is nu dat ik wil gaan kijken op de TV en ik geen TV-OUT heb. Zijn
er PCI kaarten die deze functionaliteit op zich kunnen nemen op moet ik dan een
andere videokaart nemen.
Dat laatste leek mij de enige oplossing, dus heb ik gekeken in de price-watch. Ik
wil dus puur alleen een kaart die TV-OUT heeft. Nu heb ik van horen zeggen gehoord
dat er ontzettend veel verschil zit tussen de TV-OUTS van verschillende kaarten.
Ik zit te denken aan max 75 Euro, in die prijsklasse vallen de volgende kaarten:
GF2 MX 64mb
GF2 MX 32mb
GF4 MX 65mb
ATI readon 7500
Club3D Kyro2 ST4500 64mb
Wat raden jullie mij aan voor de beste prijs/kwaliteit verhouding?
goede video kaart (Asus GF4 4400). Toen die tijd gaf ik niets om TV-outs dus heb
besloten om de gene te kopen zonder de TV-OUT.
Mijn probleem is nu dat ik wil gaan kijken op de TV en ik geen TV-OUT heb. Zijn
er PCI kaarten die deze functionaliteit op zich kunnen nemen op moet ik dan een
andere videokaart nemen.
Dat laatste leek mij de enige oplossing, dus heb ik gekeken in de price-watch. Ik
wil dus puur alleen een kaart die TV-OUT heeft. Nu heb ik van horen zeggen gehoord
dat er ontzettend veel verschil zit tussen de TV-OUTS van verschillende kaarten.
Ik zit te denken aan max 75 Euro, in die prijsklasse vallen de volgende kaarten:
GF2 MX 64mb
GF2 MX 32mb
GF4 MX 65mb
ATI readon 7500
Club3D Kyro2 ST4500 64mb
Wat raden jullie mij aan voor de beste prijs/kwaliteit verhouding?
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.