Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Verwijderd
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Quote van tvtool.de:
Of neem eventueel een radeon pci met tv-out, die zijn ook ok. Trouwens, verkeerde forum, deze hoort in V&BI recommend cards with the CX25871 TV chip from Conexant. This is the most capable chip at the moment and offers the best TV quality. I can´t say on which cards it is found definetely, as most manufacturers don´t use a certain chip. So you should check it out at your local dealer. As far as I know Hercules cards always come with this chip, also the ASUS 7100 pro/TV (MX400) seems to have it. Also the GF4 Ti 4200 from Pixelview uses the CX25871 (all without guarantee).
(without guarantee).
Note: Frequently it is asked if this statement is still up-to-date. So here the confirmation: The CX25871 is still the best TV chip and should be first choice when investing in a new graphics card!
Maar de beste in tv-out weergave is een matrox, maar die zijn eigenlijk niet bedoeld voor gamen (te langzaam).
Dus ati is een hele goeie keuze als je beide wil.
Matrox Millennium G450 DualHead 16MB DDR PCI € 95,-
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Dualmon en TV-out
en errug goedkoop
ook in pci versie!
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Nou hetgaat met totaal 0% om het gamen. Ik heb er namelijk dus al een GF4TI in hangen. Het is puur voor het kijken van films.duncanvdlinden schreef op 18 november 2002 @ 12:10:
van jouw lijstje heeft ati de beste tv-out kwaliteit, en de chip presteert ook goed voor spellen, gf2ti niveau.
Maar de beste in tv-out weergave is een matrox, maar die zijn eigenlijk niet bedoeld voor gamen (te langzaam).
Dus ati is een hele goeie keuze als je beide wil.
Ps zie je eigelijk het verschil wel als je toch een TV hebt van 5 jaar oud?, of zie je dit puur alleen op van die nieuwe breedbeeld tv's?
wat is de goedkoopste oplossing?
Dat zie je absoluut. ik heb wel eens de tv-out van een tnt2 en een ati kaart vergeleken en dat was een wereld van verschil op een oude TV.GAEvakYD schreef op 18 november 2002 @ 12:14:
[...]
Nou hetgaat met totaal 0% om het gamen. Ik heb er namelijk dus al een GF4TI in hangen. Het is puur voor het kijken van films.
Ps zie je eigelijk het verschil wel als je toch een TV hebt van 5 jaar oud?, of zie je dit puur alleen op van die nieuwe breedbeeld tv's?
Ik neem trouwens aan dat het geen problemen gaat geven dat ik 2 videokaarten in mijn PC stop?. Zodat ik de GF4TI overal voor ga gebruiken wat naar de monitor gaat en dat ik de de andere (die met TV-OUT) dan naar de TV doorschakel.
Grmmmss
Deze gebruikt een Philips 7108 chip welke tv-in en tv-uit doen.
Op de tvtool site kwam deze chip er erg slecht uit, maar later heeft de schrijver dat teruggedraait aangezien hij waarschijnlijk een kaart had gereviewed die 'niet representatief' was voor de gemiddelde kaart met philips chip. Nu is zijn oordeel dat Philips chips n vrijwel net zo goed beeld geven als bovengenoemde Conexant chip.
If it ain't broken, tweak it!
Canon Digital Ixus V3
Tv tool vind dat niet leuk. Dan moet je de kaart die naar de tv gaat wel op primary kaart zetten in de bios. Ik weet niet of je dan ook in windows die kaart als primary moet stellen.GAEvakYD schreef op 18 November 2002 @ 12:21:
Fijn dat de leveranciers bij de ATI 7000 erbij zetten dat het een PCI of AGP versie is.
Ik neem trouwens aan dat het geen problemen gaat geven dat ik 2 videokaarten in mijn PC stop?. Zodat ik de GF4TI overal voor ga gebruiken wat naar de monitor gaat en dat ik de de andere (die met TV-OUT) dan naar de TV doorschakel.
Grmmmss
tv-out wilt op een pc,
met een agp kaart die je wilt behouden???
Zoals je bovenin kunt lezen was ik dat ook, alleen zijn die kaarten die ik net allemaal aangaf alleen in maar in PCI te vinden. Zelfs die ATI 7000RawPeanut schreef op 18 November 2002 @ 12:25:
Die "kaartjes" zijn gewoon externe converters. Het probleem hiermee is echter dat de kwaliteit absoluut niet goed is. Als je de echt dure, hoog kwaliteit converters koopt dan krijg je nog wel goed signaal. Maar de huis-tuin-keuken converters zijn rondweg slecht, kan je beter op zoek gaan naar 2e PCI videokaart met TV-out.
Ow, alleen ben ik een Linux gebruiker en geen Windows. Weet je daar misshien wat ervaringen van?Triple-D schreef op 18 November 2002 @ 12:27:
[...]
Tv tool vind dat niet leuk. Dan moet je de kaart die naar de tv gaat wel op primary kaart zetten in de bios. Ik weet niet of je dan ook in windows die kaart als primary moet stellen.
Verwijderd
Die zijn er al voor 50 euro of zo.
Dan heb je niet alleen tv-out maar ook tv-in (en radio in). Kun je je pc ook als video recorder gebruiken.
Lijkt me een goede keus, de Radeon 7000.GAEvakYD schreef op 18 November 2002 @ 12:21:
Fijn dat de leveranciers bij de ATI 7000 erbij zetten dat het een PCI of AGP versie is.
Grmmmss
Zelf heb ik de 7500 AGP, en die TVout kwaliteit is er prima van
Nee, dit gaat lijkt me verder geen problemen geven hoor.
🌞🍃
Verwijderd
Dit is met een klein beetje inspanning echt makkelijk zelf te beslissen.
Dit topic is gesloten.
![]()