Toon posts:

Drivers: help

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik ben niet zo'n tweaker, dus ik zal wel overkomen als een volwaardige newbie met mijn vraag, maar dat maakt me nu effe niet uit.

Het zit zo,
Ik heb namelijk een
Creative Labs GeForce Annihilator Pro.

Maar ik weet absoluut niet wat ik nou zou moeten installeren van drivers (welke zijn beter?)

Op dit moment heb ik de
Nvidia Reference Drivers 6.35 geinstalleerd
die werken lekker, maar nu zie ik ook de 6.47 versie uit, en dan zijn er ook nog natuurlijk de Creative Labs drivers beschikbaar.

Dus mijn vraag aan jullie is,
Wat zouden jullie mij adviseren om welke drivers te gebruiken 6.35 houden? 6.47 installeren? Creative Drivers gebruiken?
Wat gebruiken jullie zelf?

Hopelijk kunnen jullie mij een beetje adviseren hierin.

bij voorbaat dank,

-Ash

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Heb ook de CL Pro (DDR geheugen) net de 6.35 drivers.

Ik wacht altijd een poosje voordat ik de nieuwere ga gebruiken, want ik ben in het verleden genoeg op mijn b@k gegaan omdat de nieuwste drivers niet altijd stabiel bleken te zijn.

Eerst maar ff kat uit de boom kijken.

specs | 3360wP met SE3000

Verwijderd

Ik heb ook een Annihilator Pro en raad je de reference drivers (6.47) aan. De drivers van Creative Labs zijn allen gebaseerd op de nVidia drivers en komen tevens later beschikbaar. Ze zijn in ieder geval niet sneller, maar kunnen wel meer functionaliteiten bevatten voor bijv. een tv-output. Maar gezien het feit ik deze niet heb, gebruik ik altijd die nVidia Detonator drivers die op www.reactorcritical.com te downloaden zijn.