Ervaringen met EPoX 4PEA+ (als iemand hem al heeft)

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:20

Paladin

Play Ball!

Topicstarter
Beste tweakers op de HCC ga ik een nieuwe pc kopen nu heb ik al het een en ander aan research gedaan en viel mijn oog op deze epox die buiten dual channel ddr zo ongeveer alles aan boord heeft wat ik graag zie, maar er is ontzettend weinig over te vinden aan reviews en ervaringen.

Is het moederbord zo slecht te krijgen en zou er een kans zijn dat deze op de hcc te vinden is.

en is er al iemand die hem toevallig heeft en er wat dingetjes over kan vertellen zoals of er goed mee over te clocken is of het een stabiel moederbord is en dergelijke.

ps. met de search heb ik ook niks kunnen vinden.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry, dat is niet de bedoeling hier: Abbadon in "Voor alle "M'n PC doet het niet" en "Erv"

En daarnaast: aangezien dat hij nauwelijks in NL verkrijgbaar is en ik tot zover nog niemand ben tegengekomen met zo'n plankje kun je wel erg lang wachten eer iemand hier zou reageren.

Ik zou in ieder geval een 'backup' opzoeken voor de 4PEA, zoals de Asus P4PE bijvoorbeeld.

Dit topic is gesloten.