Hallo,
Ik heb hier een Toshiba Sattelite 310CDT met Windows 2000 daarop. Daarin zit een Xircom RealPort2 CardBus Modem 56 Win-GlobalACCESS en daarbij heb ik een ISDN Connection Kit van Xircom (Realport(1)).
De installatie van het modem is gelukt na een BIOS-flash. Maar de ISDN Connection Kit word niet herkend als ik met de ISDN Loopback test of ISDN configuration de kit wil herkennen.
Ik heb verschillende opties geprobeerd:
- Diverse driverinstallatie (CAPI 2.0 e.d.)
- BIOS flash (Wat helpte voor het modem)
- BIOS instellingen gewijzigd (Cardbus/Setup by OS e.d.)
Zou het kunnen zijn dat het niet werkt omdat de ISDN connection kit Realport (1) is en het modem Realport2?
De wanhoop is erg dichtbij, heeft iemand een suggestie?
Ps: Er zijn 2 ledjes op de ISDN Connection Kit, als de kit(dongle) aangesloten is dan knippert het rechter ledje.
Hier een plaatje van de ISDN Connection Kit.
Ik heb hier een Toshiba Sattelite 310CDT met Windows 2000 daarop. Daarin zit een Xircom RealPort2 CardBus Modem 56 Win-GlobalACCESS en daarbij heb ik een ISDN Connection Kit van Xircom (Realport(1)).
De installatie van het modem is gelukt na een BIOS-flash. Maar de ISDN Connection Kit word niet herkend als ik met de ISDN Loopback test of ISDN configuration de kit wil herkennen.
Ik heb verschillende opties geprobeerd:
- Diverse driverinstallatie (CAPI 2.0 e.d.)
- BIOS flash (Wat helpte voor het modem)
- BIOS instellingen gewijzigd (Cardbus/Setup by OS e.d.)
Zou het kunnen zijn dat het niet werkt omdat de ISDN connection kit Realport (1) is en het modem Realport2?
De wanhoop is erg dichtbij, heeft iemand een suggestie?
Ps: Er zijn 2 ledjes op de ISDN Connection Kit, als de kit(dongle) aangesloten is dan knippert het rechter ledje.
Hier een plaatje van de ISDN Connection Kit.
This message was sent from a galaxy far, far away.