Ha mede tweakers,
Vanmiddag kwam ik thuis van school en ik dacht ik ga ff lekker me pz tweaken en tunen.
Na wat mp3tjes geluisterd te hebben, pz uit, stekkers eruit en beginnen maar.
Alle kaarten eruit gehaald (video,nic,sb,scsi,isdn) ide kabels los, power cable eraf, en het mobo eruit gehaald.
Heatsink van proc af, want de clip bleek verkeerd om te zitten (stom), en ipv de globalwin fan, 2 sunon kast fans eropgezet.
Daarna standaard heatsink van KT7 op VIA chip erafgehaald, en een grotere voor in de plaats met dezelfde fan... De oude fan van de globalwin op me videokaart geschroefd.
(beetje overkill allemaal maar, een tweaker is niks te gek)
Daarna alles weer in de pz gebouwd.
Stekkers erin en aanzetten maar.
Helaas.... wat gebeurt er wel en niet:
Lichtjes van power switch en ide gaan branden, cd speler en fikker lichtjes gaan branden, ALLE fans gaan aan, HD's spinnen op, allemaal goed dus...
Alleen geen beeld... gebeurt verder ook niks, de pc start niet door, Lijkt alsof hij alleen boot (en maybe post)
Iemand suggesties wat er verkeerd zou kunnen zijn? Naar mijn weten heb ik niks gemold want ik ga er altijd wel redelijk voorzictig mee om.
Specs:
AMD Duron 600
Abit KT7
128 mb RAM
Diamond Viper 550 16 MB AGP
SoundBlaster Live! Player
Adaptec SCSI adapter (fast scsi)
Sitecom 10/100 mbit
Eicon Diva 2.01 IDSN
Quantum Fireball Plus LM 20,5 GB
Quantum Fireball CR 4,3 GB
Aopen 36x CD-ROM
Yamaha 4x scsi brander
Aopen HX-45 miditower, 235 watt PSU
GlobalWin FEP32 heatsink (met 2x sunon)
Iiyama Vision Master 350
Vanmiddag kwam ik thuis van school en ik dacht ik ga ff lekker me pz tweaken en tunen.
Na wat mp3tjes geluisterd te hebben, pz uit, stekkers eruit en beginnen maar.
Alle kaarten eruit gehaald (video,nic,sb,scsi,isdn) ide kabels los, power cable eraf, en het mobo eruit gehaald.
Heatsink van proc af, want de clip bleek verkeerd om te zitten (stom), en ipv de globalwin fan, 2 sunon kast fans eropgezet.
Daarna standaard heatsink van KT7 op VIA chip erafgehaald, en een grotere voor in de plaats met dezelfde fan... De oude fan van de globalwin op me videokaart geschroefd.
(beetje overkill allemaal maar, een tweaker is niks te gek)
Daarna alles weer in de pz gebouwd.
Stekkers erin en aanzetten maar.
Helaas.... wat gebeurt er wel en niet:
Lichtjes van power switch en ide gaan branden, cd speler en fikker lichtjes gaan branden, ALLE fans gaan aan, HD's spinnen op, allemaal goed dus...
Alleen geen beeld... gebeurt verder ook niks, de pc start niet door, Lijkt alsof hij alleen boot (en maybe post)
Iemand suggesties wat er verkeerd zou kunnen zijn? Naar mijn weten heb ik niks gemold want ik ga er altijd wel redelijk voorzictig mee om.
Specs:
AMD Duron 600
Abit KT7
128 mb RAM
Diamond Viper 550 16 MB AGP
SoundBlaster Live! Player
Adaptec SCSI adapter (fast scsi)
Sitecom 10/100 mbit
Eicon Diva 2.01 IDSN
Quantum Fireball Plus LM 20,5 GB
Quantum Fireball CR 4,3 GB
Aopen 36x CD-ROM