Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 13:49:
[...]
blaat! dat was misschien zo.......... inmiddels zijn we bij driver 126 van terratec voor de 6fire. Ik geloof dat ze bij 119 begonnen. Dat zijn 8 driver updates (125a meegeteld) In amper een jaar tijd. Ok tis geen nvidia of ati misschien maar er komen dus meer driver updates als creative. Ik heb bovendien nix te klagen over de 6fire wat ik wle had bij de sblive.
Niks blaat.
Ik kan me terratec DMX niet onder win2k draaien. Winnt 4.0 en windows 98 en windows me is tot nu toe de "beste" support met nog
beta drivers.
Ik kan de kaart wel "draaiend" krijgen maar niet de extra uitbreiding waar de optische en coaxiale digitale aansluitingen zitten.
De dmx fire 1024 waar
jij het over hebt wordt "gelukkig" ook door guillemot en ik meen hercules ondersteunt omdat die ook eens van die soortgelijke kaartjes hebben verkocht.
Pas na veel gezeur heeft terratec er eindelijk wat meer werk van gemaakt.
tumbadora schreef op 18 november 2002 @ 13:49:
[...]
heb je wel eens op de site van terratec gekeken?daar zie dat ze toch regelmatig nieuwe drivers uitbrengen.en ik heb verder geen klachten.Maar als ik het geluid van games belangrijker zou vinden dan muziekbewerking,dan zou ik voor Creative gaan
Elke week heb ik op die site gekeken.
Tot op een gegeven moment er een boodschap stond dat er geen nieuwe drivers voor de hogere OS-en dan ME worden gemaakt.
D'r is zelfs niet eens een beta driver voor te krijgen.
Klachten had ik met het kaartje ook niet, het was puur een driver kwestie wat later uiteraard duidelijk werd.
In de vacature hoek van terratec staat nog steeds deze advertentie:
DRIVER PROGRAMMER:
Knowledge of assembly, C and C++
Experience in Driver development for MS Windows( 95, NT, 98*...).
Rarara, waar zou dat aan liggen dat ik me kaartje niet aan de gang zal krijgen.
Met andere woorden schrijf er zelf maar 1 net zoals een groep russen hebben gedaan voor de audigy.