Oud, hoog en zeker niet droog.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Topicstarter
Heren van het goede leven, met gepaste trots presenteer ik u deze draad.
Fans van (te)hoog gewaardeerde posts komen hier aan hun trekken en ook de 'tag-rakkers' halen hun hart op wanneer zij deze draad zullen aanschouwen. Ik doe hier even een beroep op alle lieve modjes omdat deze draad al oud is en er een hoop punten ingestoken moeten worden om het draadje weer enigzins recht te trekken.

Er staat mijnzienns teveel reacties op 3 of zelfs 4 en het lijkt erop dat deze draad een beetje in de vergetelheid is geraakt qua modereren. :)

Edit:
Zo is deze reactie zeker geen +4 waard, ik mis de informatie, het enige dat ik nu zie is een mooie mening en een verzameling van feitjes uit het artikel.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:29

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Deze tagrakker is niet van de afdeling moederborden en kan de verantwoordelijke tagrakker-collega momenteel niet bereiken.

Nu is mijn kennis net hoog genoeg dat Fans met moederborden wel het eea nuttigs doen en mag hopen dat hiervan enkele bereid zijn blikken te werpen op het moederbord.

de +4 is nu wel terug op +2, evenals enkele reactie daar net onder (Kapitein Prozac, bobsnl, SKiLLa XP stonden allen op +3 met bijna one-liners) wat naar onder gebracht zijn.
maar de draad is idd oud en gaat met muizestapjes vooruit, en lijkt me toch wel flink scheef te staan

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen